מלם מערכות הטמיעה מערכת לניהול ידע בפלאפון; ההיקף: 1.5 מיליון שקלים

המערכת שהוטמעה היא KANAIQ 9.6 של KANA, והיא כוללת, לדברי אנשי ה-IT של פלאפון, כלים לארגון ונגישות למידע, כלי חיפוש מתקדמים, לרבות יכולת לחיפוש אינטואיטיבי, וממשק תצוגה נוח למשתמש ● שמעון הרץ, סמנכ"ל מערכות המידע בפלאפון: "אנו מהחברות הראשונות בישראל שאימצו מערכות לניהול ידע. זאת, מתוך ההכרה שמערכות כאלו מייצרות אחידות בין הנציגים השונים ומאפשרות לספק ללקוח מענה טוב יותר ומהיר יותר לדרישותיו"

מלם מערכות, מקבוצת מלם-תים, הטמיעה מערכת ניהול ידע במוקד שירות הלקוחות של פלאפון. הפרויקט החל ב-2010 והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 1.5 מיליון שקלים.

המערכת שהוטמעה היא KANAIQ 9.6 של KANA, והיא כוללת, לדברי אנשי ה-IT של פלאפון, כלים לארגון ונגישות למידע, כלי חיפוש מתקדמים, לרבות יכולת לחיפוש אינטואיטיבי, וממשק תצוגה נוח למשתמש. היא משרתת אלפי משתמשים מעובדי החברה.

מדובר במערכת קריטית, המהווה את השדרה המרכזית של מערך שירות הלקוחות של פלאפון. המידע המתקבל מהמערכת, משמש את הנציגים הן במתן מענה לפניות לקוחות, והן בביצוע תהליך המכירה. לדברי אנשי פלאפון, ארגון הידע מחדש נעשה בהתאם ליכולות של המערכת, והוא משפר באופן משמעותי את זמינות המידע לנציג ובכך אף מקצר משמעותית את זמן המענה והטיפול בלקוח.

לדברי שמעון הרץ, סמנכ"ל מערכות המידע בפלאפון, "אנו מהחברות הראשונות בישראל שאימצו מערכות לניהול ידע. זאת, מתוך ההכרה שמערכות כאלו מייצרות אחידות בין הנציגים השונים ומאפשרות לספק ללקוח מענה טוב יותר ומהיר יותר לדרישותיו. הבחירה שלנו ב-KANA התבססה על היכולות המתקדמות של המערכת בהשוואה ליתר המערכות בשוק".

ספי גלעזר
, מנכ"ל מלם מערכות, הוסיף כי "המערכת אותה אנו מספקים הינה פתרון מוביל בקרב מוקדי שירות ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים