שיא חדש של הורדות יישומים ל-iOS ולאנדרואיד: יותר מ- 1.2 מיליארד עותקים בשבוע אחד

השיא נרשם בשבוע שבין חג המולד לערב השנה החדשה - כך על פי דו"ח של חברת המחקר Flurry, שמתמחה בענף הסלולר ● מדובר בגידול של 60% בהשוואה להיקף ההורדות השבועי הממוצע בשבועיים הראשונים של חודש דצמבר ● בחג המולד לבדו הורידו המשתמשים 242 מיליון יישומים

בשבוע שבין חג המולד לערב השנה החדשה נרשם שיא חדש של הורדות יישומים למערכות ההפעלה הסלולריות iOS ואנדרואיד (Android) – יותר מ- 1.2 מיליארד עותקים בשבוע אחד לשתי הפלטפורמות גם יחד. מדובר בגידול של 60% בהשוואה להיקף ההורדות השבועי הממוצע בשבועיים הראשונים של חודש דצמבר.

דו"ח שפרסמה אתמול (ב') חברת המחקר Flurry, שמתמחה בענף הסלולר, מעלה שבחג המולד לבדו הורידו המשתמשים 242 מיליון עותקים של יישומים, ובשבוע שקדם לו – 857 מיליון, במידה רבה הודות להיקף גדול של הורדות ב-24 בדצמבר. בסך הכול הופעלו בשבוע זה 20 מיליון מכשירים חדשים. ביום של חג המולד לבדו נרשם גידול של 353% בהיקף ההפעלה של מכשירים חדשים בהשוואה להיקף היומי הממוצע בתחילת דצמבר.

הדו"ח מאשר מגמה שהסתמנה בשנים קודמות, שעל פיה רושמים מפתחי היישומים את המכירות הגבוהות ביותר דווקא בשבוע שבין חג המולד לערב השנה החדשה, ולא בעונת הקניות שמסתיימת בחג.

המדינה שמובילה מבחינת היקף ההורדות של יישומים בשבוע שבין חג המולד לערב השנה החדשה היא ארצות הברית. ב-Flurry אף מעריכים, כי מסד ההתקנות במדינה זו הוא הגדול בעולם – 109 מיליון מכשירים. המשתמשים האמריקנים הורידו בסך הכול הורידו המשתמשים בארצות הברית 509 מיליון עותקים של יישומים – 42.3% אחוזים מכלל העותקים שהורידו המשתמשים ברחבי העולם.

בסין, ששוק היישומים בה הוא השני בגודלו בעולם, הסתכם היקף ההורדות בשבוע המדובר ב-99 מיליון עותקים של יישומים. במקום השלישי נמצאת בריטניה עם 81 מיליון עותקים, ובמקומות הבאים – קנדה, גרמניה וצרפת. בסך הכול, במדינות שבהן נוהגים לחגוג את חג המולד, דוגמת ארצות הברית, קנדה, גרמניה, צרפת, אוסטרליה, איטליה, ספרד ומכסיקו, העלייה בהיקף ההורדות של יישומים הייתה גבוהה יותר מאשר במדינות שבהן לא נוהגים לחגוג אותו, דוגמת סין, דרום קוריאה ויפן.

ב-Flurry צופים, כי במהלך 2012 יגיע היקף ההורדות השבועי הממוצע ליותר ממיליארד עותקים של יישומים, ב-iOS ובאנדרואיד יחדיו.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים