הדרך של אורנג' ללקוחות: ימי עיון ומופעים

התחרות הגוברת בתחום הסלולר בארץ, עם תחילת פעילותן של חברות ה-MVNO, מאלצת את חברות הסלולר להיות יצירתיות יותר בתחומי השיווק על מנת לשמור על נאמנות הלקוחות ● במסיבת עיתונאים שכינסה היום (ג') פרטנר, היא הציגה כמה מהלכים שיווקיים שאמורים לחזק את הקשר עם לקוחותיה, ובהם הבאת המופע Fuerza Bruta לישראל, כאשר 11 ההופעות הראשונות, מתוך 28 בסך הכול, מיועדות ללקוחות החברה

התחרות הגוברת בתחום הסלולר בארץ, עם תחילת פעילותן של חברות ה-MVNO, מאלצת את חברות הסלולר להיות יצירתיות יותר בתחומי השיווק, מתוך כוונה לשמור על נאמנות הלקוחות. במסיבת עיתונאים שכינסה היום (ג') פרטנר, היא הציגה כמה מהלכים שיווקיים שאמורים לחזק את הקשר עם לקוחותיה.

המהלך האחרון עליו הכריזה החברה הוא הבאת המופע Fuerza Bruta (של יוצרי דה לה-גווארדיה). 11 ההופעות הראשונות, מתוך 28 בסך הכול, מיועדות ללקוחות אורנג', בהטבה בלעדית של מחירי כרטיסים מוזלים (119 שקלים במקום 249 שקלים לכרטיס). בנוסף, בשיתוף פעולה עם סמסונג (Samsung) יוכלו רוכשי מכשירי סמסונג מדגמי גלאקסי SII, גלאקסי מיני וגלאקסי אייס לקבל זוג כרטיסים למופע ב-99 שקלים.

גם מלחמת מחירים היא חלק מהאג'נדה החדשה, אם כי בתחום זה קשה יותר לנצח, כשצריך לסחוב על הכתפיים ארגון עם אלפי עובדים והוצאות עתק, מה שלא מעיק כל כך על ספקיות ה-MVNO, שרוכבות בעיקר על רשתות קיימות ופונות אל הכיס של הלקוח, עם ערך מוסף עיקרי המתבטא במחיר תחרותי.

במהלך החודש האחרון, סיפר יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה של פרטנר, הציגה החברה את תוכניות Orange clear, שאמורות להיות זולות מעט יותר ושקופות יותר ללקוח מול התחרות הגוברת. בנוסף, אמר קדמי, "ערכנו ימי עיון להעשרת הידע של הלקוחות העסקיים שלנו בתחום השיווק הדיגיטלי, בשיתוף היחידה להכשרת מנהלים באוניברסיטת תל אביב, שהוזמנו אליה כבר 500 לקוחות עסקיים. פעילות זו תימשך גם בשנת 2012". כמו כן, במהלך החודש האחרון הזמינה פרטנר אלפי לקוחות עסקיים להקרנות חגיגיות של סרטים בסינמה סיטי.

"אנו שמחים לשוב ולהפתיע את לקוחותינו ולהציע להם חוויה אמנותית בלתי שגרתית, שתיתן להם עוד סיבה טובה לחייך", אמר חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים