HP חנכה מבנה חדש למרכז הפיתוח שלה בבית"ר עילית, שמעסיק נשים חרדיות

פעילותו של המרכז, שהחלה בשנת 2006, התקיימה עד כה ממבנה ששייך לעיריית בית"ר עילית ● המרכז מפתח מוצרים המשולבים בסל השירותים האפליקטיביים שמספקת חטיבת Enterprise Services של HP ללקוחותיה ● בעקבות המעבר לבניין החדש, מתכוונים ב-HP להרחיב את המרכז ולהעסיק בו עוד עובדות

HP חנכה באחרונה מבנה חדש למרכז פיתוח התוכנה שלה בבית"ר עילית, שמעסיק נשים חרדיות.

המרכז, שהוקם על ידי EDS בשנת 2006, מפתח מוצרים המשולבים בסל השירותים האפליקטיביים שמספקת חטיבת Enterprise Services של HP ללקוחותיה. המועסקות בו מפתחות את התוכנות באמצעות כלים של מיקרוסופט (Microsot). לאור שביעות הרצון של מנהלי הפיתוח בחטיבה מהמקצועיות ומאיכות העבודה של העובדות, החליטה החברה על הרחבת פעילות מרכז הפיתוח ושילובה בעשייה הרחבה של החטיבה.

מאז החלה פעילות המרכז היא התקיימה במבנה ששייך לעיריית בית"ר עילית. בעקבות הרחבת הפעילות, הוחלט לבנות מבנה חדש שמותאם לצרכי העובדות וכולל סביבת עבודה מודרנית, חדרי ישיבות, מטבחון וחדרי הנקה.  המרכז החדש יוכל לקלוט עוד עשרות נשים.

ריקי אביב, מנהלת חטיבת ה-Enterprise Services של HP ודירקטורית, אמרה ש-"המרכז מהווה מבחינתנו מודל להצלחה, ובכוונתי להרחיבו. כוח האדם בו הוא איכותי, עם רמת מחויבות ואחריות גבוהה, והתוצרים שלו עומדים בסטנדרטים הגבוהים של HP. העובדות מועסקות בסביבה מוכרת והומוגנית, קרובה לבית ובשעות עבודה גמישות".

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים