מייק ריזנפלד, מנהל אגף החומרה והתקשורת בבנק הפועלים, פורש מתפקידו

ריזנפלד, שעבד בבנק במשך 14 שנים, יפרוש בעקבות ארגון מחדש של חטיבת הטכנולוגיה שעורך צביקה נגן, המנמ"ר החדש ● עם פרישתו, מסר ריזנפלד, כי בכוונתו לחפש תפקיד ניהולי מאתגר בחברת תוכנה, או תפקיד בפיתוח עסקים בשוק הבינלאומי

מייק ריזנפלד, מנהל אגף החומרה והתקשורת בבנק הפועלים, פורש בימים אלה מתפקידו. ריזנפלד עבד בבנק במשך 14 שנים, מתוכן ארבע בתפקידו האחרון. הוא יעזוב את ניהול אגף החומרה והתקשורת בעקבות ארגון מחדש של חטיבת הטכנולוגיה שעורך צביקה נגן, המנמ"ר החדש של הבנק. במסגרת זו, פוצל האגף שניהל ריזנפלד ומחלקותיו אוחדו לאגפי תשתיות התוכנה והתפעול.

ריזנפלד החל את דרכו בבנק הפועלים כמנמ"ר מרכז המחשבים של הבנק בארצות הברית, תפקיד אותו מילא במשך ארבע שנים. לפני כן שימש כמנמ"ר ישראכרט, שם הקים את מערך המידע והמיחשוב של חברת האשראי והעביר אותו מלשכת שירות חיצונית לתפעול פנימי. לאחר ששב מארצות הברית, ניהל ריזנפלד את אגף התוכנה והפרויקטים בכלל מערכות מקבוצת מלם-תים.

ב-1997 חזר ריזנפלד לשורות בנק הפועלים, כדי לנהל את אגף תשתיות התוכנה ולהוביל את פרויקט ההיערכות של הבנק לשנת 2000. ב-2007 מונה למנהל אגף החומרה והתקשורת, אותו ניהל עד לפרישתו. הוא הוביל מספר פרויקטים בבנק, לרבות היערכות ל-SOA, מעבר לווירטואליזציה של משק השרתים, עיבוי וגיבוי מערך התקשורת של הבנק, הקמת הרשת הבינלאומית, הקמת מרכזי הדפסה, מעבר הבנק לטכנולוגיית IPT, שדרוג מערך הסלולר ועוד.

עם פרישתו, מסר ריזנפלד, כי בכוונתו לחפש תפקיד ניהולי מאתגר בחברת תוכנה, או תפקיד בפיתוח עסקים בשוק הבינלאומי, וציין כי הוא פתוח להצעות מעניינות. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל עסקים מ-NYU, עם התמחות בשיווק בינלאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים