תוכן שיווקי

נס-גילון ובזק השלימו פרויקט לפיתוח ויישום מערכת לניהול קמפיינים

המערכת, שפותחה על גבי כלים מתוצרת SAS, עלתה לאוויר בהצלחה

04/01/2012 16:52

נס-גילון, זרוע הבינה העסקית של נס טכנולוגיות, השלימה יחד עם צוות הבינה העסקית (BI) בחטיבת ה- IT ואנליסטים של חטיבת השיווק בחברת בזק, פרויקט לפיתוח ויישום מערכת לניהול קמפיינים. המערכת תומכת בתהליכי המכירה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים דרך ערוצי הפצה ישירים כגון מפיצים, מכירה באמצעות האינטרנט והדואר האלקטרוני ועוד. המערכת פותחה על גבי כלים מתוצרת חברת SAS, המיוצגת בישראל על ידי מיה מחשבים, שסייעה בתהליכי הפיתוח והיישום.

פתרון ניהול הקמפיינים SAS Campaign Management, אשר מיושם בפרויקט, נשען על תשתית אנליטית לניתוח התנהגות לקוחות החברה. תשתית זו כוללת את כלי כריית הנתונים (Data Mining) של SAS ומאפשרת בקרה, מדידה ולמידה של כל התהליכים מול הלקוח, לרבות מדידת האפקטיביות והרווחיות של הפעילויות השונות כולל ניתוח נתונים התנהגותיים של הלקוח לאורך זמן. המערכת מחוברת למערכות אחרות בארגון, כגון CRM ומחסן הנתונים הארגוני, ומבצעת איחוד מידע בין המערכות השונות. כל אלו מאפשרים למנף את מכלול הנתונים הנמצאים בארגון לצורך קבלת תמונת לקוח מלאה.

"מערכת ניהול הקמפיינים מאפשרת שירות יוזם ומונעת הטרדת לקוחות. בכך היא תורמת לשיפור בשביעות רצון הלקוחות, הגדלת הנאמנות, והקטנת נטישה", אמר אלי פרנק, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק. "באמצעות פעילות הממוקדת בלקוח, המערכת מביאה להעמקת השימוש במוצרים קיימים, מכירת מוצרים נוספים ושדרוגים, תוך שיפור השירות והגדלת ההכנסות. הניסיון הרב של מומחי נס-גילון,  מיה מחשבים ובזק, בשילוב היכולות של כלי SAS תרמו רבות להצלחת הפיתוח והיישום של המערכת אשר תצעיד את בזק לעידן חדש".

"מערכת ניהול הקמפיינים הופכת את האינטראקציה עם הלקוחות להזדמנות עסקית, תוך ייזום הצעות שיווקיות באופן שיטתי בהתאם למאפייני הלקוח" אמר גל רימון, סמנכ"ל בכיר למכירות אסטרטגיות, נס ישראל. "המערכת מבצעת אופטימיזציה בערוצי התקשורת עם הלקוח לגבי כל מוצר ושרות, ותורמת לאופטימיזציה של מיגוון תהליכים בארגון ולהתייעלות תפעולית".

"אנו גאים לצעוד יחד עם נס-גילון, שותפינו העסקיים, ובזק ולמנף את האנליטיקה העסקית של SAS על מנת לאפשר לבזק להמשיך להוביל את שוק התקשורת בישראל ולהעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר" אמר צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים.

בעזרת המערכת החדשה יכולה בזק ליזום קמפיינים בצורה גמישה, תוך אפשרות להגדיר בצורה מהירה ופשוטה קמפיינים חדשים, ולשנות קמפיינים קיימים. כמו כן מאפשרת מערכת ניהול הקמפיינים להגביר את השימוש במוקדי השירות והתמיכה כערוצי מכירה. המערכת מסייעת להעלאת היקפי הפעילות השיווקית, ולשיפור ההתמקדות בקהלי מטרה, תוך למידת מאפייניהם הצרכניים. כמו כן בעזרת המערכת מתקבל החזר השקעה מהיר בקמפיינים שיווקיים והזמן הנדרש להוצאת קמפיין מתקצר.

אירועים קרובים