בזק בינלאומי השיקה את רשת האינטרנט המבוססת על הכבל התת ימי החדש

רשת ה-Power NGN מבוססת על הכבל החדש, שמחבר בין ישראל לאירופה ושאותו פרסה החברה בשנה האחרונה ● בזק בינלאומי תחבר לרשת החדשה את כל לקוחותיה שגולשים במהירות של 10 מגה-ביט ומעלה - ללא תוספת תשלום

בזק בינלאומי השיקה היום (ה') את רשת האינטרנט החדשה, ה-Power NGN, שמבוססת על כבל התקשורת התת ימי החדש, מישראל לאירופה. החברה סיימה את פריסת הכבל לפני כחודש. היא אף תחבר לרשת החדשה את לקוחותיה שגולשים במהירות של 10 מגה-ביט ומעלה – ללא תוספת תשלום.

הכבל התת ימי הוא בעל קיבולת גדולה של 7.2 טרה-בייט, מה שמאפשר לבזק בינלאומי להציע גישה בלתי מוגבלת לצמתי האינטרנט המרכזיים בחו"ל. הוא יספק אלטרנטיבה לכבל היחיד כיום המשמש לתעבורת אינטרנט, בבעלות חברת מד נאוטילוס, ויוצע לשימוש כל ספקיות ומפעילות התקשורת בישראל.

בתקופה האחרונה ביצעה החברה שורה של בדיקות של התשתית החדשה לפני עלייתה לאוויר ובמקביל הקימה רשת אינטרנט המחליפה את רשת ה-Private NGN, ששימשה עד כה את לקוחות המהירויות הגבוהות של החברה. במסגרת הקמת הרשת החדשה, ה- Power NGN, שדרגה בזק בינלאומי את שכבת הליבה (CORE) של האינטרנט, הקימה מערכי גישה וממשקי ליבה חדשים, החליפה ציוד קצה והרחיבה משמעותית את חוות השרתים של החברה. בנוסף, כחלק מהפרויקט, השקיעה בזק בינלאומי בהרחבתם של קווי התקשורת הפנים ארציים.

החברה תעלה בקרוב קמפיין מדיה לשיווק רשת האינטרנט החדשה, בהיקף של כארבעה מיליון שקלים.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר ש-"פתחנו תחרות בשוק התשתיות הבינלאומיות, ואנחנו מתחייבים היום לביצועים הטובים ביותר על הרשת החדשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים