Quanta תובעת את AMD על רכיבים פגומים

על פי כתב התביעה, AMD סיפקה לה כרטיסים גרפיים משולבים מדגם ATI RS600ME ש-"אינם עומדים בסף הסבילות לחום ומשום כך אינם מתאימים לייעודם" ● ב-AMD הכחישו את הטענות ומסרו ש-"אף לקוח אחר לא העלה בפנינו טענות דומות ביחס לרכיבים שהותקנו במחשבים של Quanta"

Quanta Computer, החברה הגדולה בעולם שמייצרת מחשבים ניידים בקבלנות עבור חברות אחרות, הגישה תביעה נגד חברת AMD על הפרת חוזה, בטענה שסיפקה לה רכיבים פגומים שהותקנו במחשבי NEC.

הרכיבים שבהם מדובר הם כרטיסים גרפיים משולבים מדגם ATI RS600ME, שמשמשים למעשה כערכת שבבים שכוללת גם מעבד גרפי שמסייע למעבד ה-CPU הראשי. "החברות AMD ו-ATI מכרו רכיבים שאינם עומדים בסף הסבילות לחום ומשום כך אינם מתאימים לייעודם", נטען בכתב התביעה שהוגש השבוע לבית המשפט הפדרלי בסן חוזה, קליפורניה.

עוד נכתב בתביעה, כי הרכיבים הפגומים שהותקנו במחשבי ה-NEC גרמו לתקלות בהם וכתוצאה מכך, "סבלה Quanta מפגיעה משמעותית בהכנסות וברווחים".

מ-AMD נמסר בתגובה, כי היא "דוחה את ההאשמות שמופיעות בכתב התביעה של Quanta וסבורה, כי אין להן שום בסיס. אף לקוח אחר לא העלה בפנינו טענות דומות ביחס לרכיבים שהותקנו במחשבים של Quanta, שאינם נמכרים עוד על ידי AMD. למעשה, Quanta עצמה הודתה בפני AMD, כי השתמשה ברכיבים דומים בהיקף נרחב בפלטפורמות מחשב אחרות שייצרה עבור NEC ללא שום בעיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים