מארוול רוכשת את אקסלרייטד – סטארט-אפ שבדי בעל מרכז פיתוח בישראל

אקסלרייטד מפתחת פתרונות תקשורת חדשניים לרשת המטרו אית'רנט ומעבדי רשת תקשורת לנתבים ומתגים למגוון יישומים, בהם מערכות תקשורת אופטית ו-Backhaul לתחום הסלולר ● הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו ● מדובר ברכישה החמישית של מארוול שקשורה לישראל

הפיטורים נמשכים. מארוול ישראל

קבוצת מארוול (Marvell), המספקת פתרונות סיליקון, איחסון ותקשורת, השלימה באחרונה את רכישתה של חברת הסטארט-אפ השוודית אקסלרייטד (Xelerated), שלה מרכז פיתוח בישראל. הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

אקסלרייטד מפתחת פתרונות תקשורת לרשת המטרו אית'רנט ומעבדי רשת תקשורת לנתבים ומתגים למגוון יישומים, בהם מערכות תקשורת אופטית ו-Backhaul לתחום הסלולר. הרכישה מרחיבה את משפחת מוצרי מארוול המיועדים לרשתות אופטיות ולרשתות אלחוטיות.

מארוול ביצעה בעבר ארבע רכישות בישראל: גלילאו טכנולוגיות, רדלן, חטיבת שבבי הסלולר של אינטל (Intel), שמבוססת על DSPC הישראלית, ואיימבה. ההיקף הכולל של הרכישות הללו עמד על מספר מיליארדי דולרים. מארוול מעסיקה בישראל כ-1,200 עובדים.

לדברי יוסי מיוחס, סגן נשיא במארוול ומנכ"ל מארוול ישראל – מרכז הפיתוח השני בגודלו של החברה, אחרי ארצות הברית – אמר ש- "קיימת סינרגיה רבה בין פעילות החברות, שתאפשר לנו לספק פתרונות מתקדמים ונרחבים לספקי תקשורת לאינטרנט הסלולרי. זו השקעה אסטרטגית שלנו, שתסייע לה לספק דור חדש של פתרונות תקשורת לשירותי מיחשוב ענן".

מארוול ציינה בנוסף, כי היא מחוייבת לטווח ארוך להמשך שיתוף הפעולה שלה עם החברה הישראלית איזיצ'יפ, בפיתוח המעבדים NP-4  ו-NP-5.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים