למעלה מ-400 אלף יישומים מוצעים כיום באנדרואיד מרקט

על פי דו"ח שפרסמה חברת המחקר Distimo, שמתמחה ביישומים סלולריים, כשני שליש מהיישומים בחנות אנדרואיד מרקט מוצעים להורדה בחינם, ושיעורם של היישומים המוצעים בחינם נמצא במגמת עלייה ● מהנתונים של Distimo עולה, כי קצב הגידול של חנות אנדרואיד מרקט עולה כיום על קצב הגידול של חנות App Store של אפל, אם כי החנות של אפל הגיעה לרף של 400 אלף יישומים תוך 37 חודשים, בעוד שהחנות של גוגל הגיעה ל-400 אלף יישומים תוך 39 חודשים

בחנות אנדרואיד מרקט של גוגל (Google) מוצעים כיום למעלה מ-400 אלף יישומים של כ-100 אלף מו"לים, על פי דו"ח שפרסמה חברת המחקר Distimo שמתמחה ביישומים סלולריים. כשני שליש מהיישומים בחנות אנדרואיד מרקט מוצעים להורדה בחינם, ושיעורם של היישומים המוצעים בחינם נמצא במגמת עלייה.

את הרף של 400 אלף היישומים חצתה חנות אנדרואיד מרקט בערב השנה החדשה, בעוד שאת הרף של 300 אלף יישומים חצתה החנות לפני כארבעה חודשים, ואת הרף של 200 אלף יישומים לפני כשמונה חודשים, על פי הנתונים של Distimo.

מהנתונים של Distimo עולה, כי קצב הגידול של חנות אנדרואיד מרקט עולה כיום על קצב הגידול של חנות App Store של אפל (Apple), אם כי החנות של אפל הגיעה לרף של 400 אלף יישומים תוך 37 חודשים, בעוד שהחנות של גוגל הגיעה ל-400 אלף יישומים תוך 39 חודשים. כיום מוצעים בחנות App Store של אפל בסך הכל 500 אלף יישומים למכשירי iPhone ולמחשבי iPad ביחד.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים