דיווחים: הגרסה הבאה של ה-iPad תצויד במעבד בעל ארבע ליבות

על פי האתר 9to5Mac.com, בגרסת הבטה של מערכת ההפעלה iOS 5.1 מופיע קוד שמפנה לאמצעי ניהול המאפיינים מעבדים בעלי ארבע ליבות

הגרסה הבאה של ה-iPad – הטאבלט הפופולרי מבית אפל (Apple), תצויד במעבד בעל ארבע ליבות – כך על פי דיווח שהופיע באתר 9to5Mac.com. הדיווח מתבסס על ניתוח הקוד של גרסת הבטה של מערכת ההפעלה iOS 5.1, המפנה לאמצעי ניהול שמאפיינים מעבדים בעלי ארבע ליבות. כך, על פי ההערכות, יצוידו מעבדי ה-ARM A6 מהדור הבא בארבע ליבות. מעבדים אלה יופיעו ככל הנראה קודם כל במכשירי ה-iPad 3, שהשקתם מתוכננת למחצית הראשונה של השנה הנוכחית – ולמעשה יתכן כי יושקו כבר בחודש הבא.

כיאה למוצר עתידי מבית אפל, גם השקת ה-iPad 3 הולידה גל שמועות והערכות. על פי אחת מהן, שפורסמה בבלוג הטיוואני DigiTimes, תשיק אפל שתי גרסאות של מכשירי ה-iPad מהדור הבא: האחת תהיה מיועדת לפלח הבינוני של השוק והשנייה לפלח העליון. הבלוג ציין, כי הוא מבסס את הפרטים על מקורות בשרשרת האספקה. עוד פרסם DigiTimes, כי לפלח התחתון של השוק תציע אפל את מחשבי iPad 2 מהדור הנוכחי, כתחרות עם מכשירי ה-Kindle Fire של אמזון (Amazon).

על פי אותה ההידיעה, מחשבי ה-iPad מהדור החדש יצוידו בצג בקוטר של 9.7 אינץ', באבחנה של QXGA (אבחנה של 2048 על 1536 פיקסלים) ובפסי תאורה כפולים לשיפור הבהירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים