2BSecure תטמיע רכיבי אבטחת מידע של צ'ק-פוינט בשופרסל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הרכיבים שמוטמעים בשופרסל נועדו להגנה על הרשת של החברה ועל פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות ● הפתרונות המוטמעים מתבססים על טכנולוגיות ה-Software Blades של צ'ק-פוינט, הכוללים, בין היתר, רכיבים למניעת חדירה ורכיבי בקרה אפליקטיבית

אנשי 2BSecure, יחד עם אנשי צ'ק-פוינט ישראל, החלו בהטמעת רכיבי אבטחת מידע של ענקית אבטחת המידע הישראלית ברשת שופרסל. הפרויקט החל לפני כשבועיים וצפוי להסתיים במרץ השנה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

הרכיבים שמוטמעים בשופרסל נועדו להגנה על הרשת של החברה ועל פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות. הפרויקט מבוצע כחלק מהצורך לעמוד בתקן PCI, תקן אבטחת מידע של אגוד תעשיית כרטיסי האשראי, המפרט דרישות טכניות להגנה ושמירה על נתוני כרטיסי אשראי במערכות תוכנה ומערכות סליקת כרטיסי אשראי.

הפתרונות המוטמעים מתבססים על טכנולוגיות ה-Software Blades של צ'ק-פוינט, כאשר הפתרון כולל בין היתר רכיבים למניעת חדירה (IPS) ורכיבי בקרה אפליקטיבית. לרשת שופרסל יותר מ-10,000 משתמשים.

אלון מנצור, מנכ"ל 2BSecure, ציין כי "לתקן PCI חשיבות רבה ויתרונו הוא באובייקטביות ובביטחון של הלקוחות, שספקי שירותי סליקה אכן נבדקו על ידי גורמים מקצועיים ומוסמכים".

ניר בר-אלי, מנהל צוות שותפים עסקיים בצ'ק-פוינט, ציין כי בהטמעת הפתרונות הללו, רשת שופרסל "מממשת את חזון ה-Security 3D שלנו, המגדיר מחדש את חשיבות הטיפול הכוללני של כל שלושת המימדים לאבטחה ארגונית מושלמת: שילוב בין אנשים, מדיניות האבטחה ואכיפתה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דודי

    לתשומת לב כותב המאמר , צקפוינט הוא פתרון UTM מבוסס SW blade והגנה לתחנות קצה . הוא לא נותן הגנה על בסיסי נתונים ולא על שרתי WEB . אם שופרסל מבצעים סליקה של כרטיסי אשראי והגנה ועמידה בדרישות רגולטור , צקפוינט זה לא הפתרון עבורם נא להעמיד את הדברים על דיוקם אם עסקינן בפתרון הגנה על מסדי נתונים דוגמת SQL injection , אשמח מאוד לייעץ ולהדגים את הפתרון ללא כול התחייבות נא שלחו מייל [email protected]

אירועים קרובים