מלם-תים העתיקה את מערך המיחשוב של קבוצת נובולוג למשרדי החברה החדשים; ההיקף: רבע מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הועבר כל ציוד המיחשוב של נובולוג - הכולל חדרי מחשב, שרתים של HP, דל, וסאן, ומערכות אחסון של סאן ו-EMC - אל משכנה החדש באזור התעשייה של מודיעין-מכבים-רעות ● טים קרנקו, מנכ"ל קבוצת נובולוג, "המעבר התבצע בצורה מיטבית, על פי לוחות זמנים שהוגדרו על ידינו"

הרווח הנקי בצמיחה. מלם-תים

מלם-תים העתיקה את מערך המיחשוב של קבוצת נובולוג מפתח תקווה, אל משכנה החדש באזור התעשייה של מודיעין-מכבים-רעות. הפרויקט בוצע באמצעות קבוצת שירותי מומחה של האגף לשירותים טכניים במלם-תים, שעיקר התמחותה בפרויקטים מסוג זה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכרבע מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, הועבר כל ציוד המיחשוב של הקבוצה, הכולל חדרי מחשב, שרתים של HP, דל (Dell), וסאן (SUN), ומערכות אחסון של סאן ו-EMC. תשומת לב מיוחדת ניתנה לצורך לצמצם עד למינימום ההכרחי את זמני השבתת המערכות, על מנת להבטיח שעבודת המערכות בקבוצת נובולוג והחברות הבנות, לא תשובש וכי המידע יישמר מאובטח לכל אורך הדרך.

אמנון כהן, מנהל עסקי השירות במלם-תים, אמר כי "כדי לעמוד בדרישות הפרויקט בפרק זמן קצר וביעילות, עבדו עשרות מומחי האגף מסביב לשעון, תוך מתן מענה בזמן אמת לכל דרישה מהשטח, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה אופרטיבית. הפרויקט נוהל על ידי האגף, החל מהשלב הראשוני של אפיון הצרכים, דרך קבלת ההחלטות, תכנון הסיכונים הקיימים בתהליך המעבר וכלה בביצוע".

לדברי טים קרנקו, מנכ"ל קבוצת נובולוג, "המעבר התבצע בצורה מיטבית, על פי לוחות זמנים שהוגדרו על ידינו, תוך כדי דיוק ועמידה בלוחות הזמנים המוגדרים. מדובר בפרויקט מורכב מבחינה טכנולוגית ולכן היה חשוב לנו לבחור בחברת אינטגרציה, המתורגלת בפרויקטים מסוג זה, תוך שילוב טכנולוגיות רבות של יצרנים שונים ועמידה בדרישות הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים