סופרים סינים תבעו את אפל על הפרת זכויות יוצרים

בחסותה של "חברת הזכויות ליצירות סיניות כתובות", תובעים תשעה סופרים סיניים את אפל וטוענים כי החברה הפירה את זכויותיהם ב-37 יצירות שהיא מאפשרת להוריד בחנותה המקוונת ● סופרים אלה נלחמים גם מול חברות נוספות, המאפשרות הפרת זכויות יוצרים, כמו Baidu וגוגל

קבוצה של סופרים סינים הגישה לבית משפט בבייג'ינג תביעה נגד אפל (Apple) על סך 1.9 מיליון דולרים, בטענה שאפל הפירה את זכויותיהם כשאפשרה הורדה של ספרים שלהם בחנות המקוונת, כך לפי דיווח בעיתון הכלכלה הסיני caixin.

בחסותה של "חברת הזכויות ליצירות סיניות כתובות" (China Written Works Copyright Society), תובעים תשעה סופרים סיניים את אפל וטוענים כי החברה הפירה את זכויותיהם ב-37 יצירות שהיא מאפשרת להוריד בחנותה המקוונת.

סופרים אלה נלחמים גם מול חברות נוספות, המאפשרות הפרת זכויות יוצרים, כמו Baidu וגוגל (Google). ב-2010 פרסמה גוגל התנצלות רשמית בפני הסופרים, וב-2011 מחקה Baidu כמעט 2.8 מיליון פריטים בתגובה לדרישותיהם של יותר מ-40 יוצרים.

גם מול אפל פועלת קבוצת הסופרים כבר חודשים ארוכים בדרישה להסיר מחנותה המקוונת ספרים המפירים זכויות יוצרים, אך אפל סירבה לדרישתם ואף סירבה לספק להם מידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים