CES 2012: אייסר השיקה אולטרה-בוק חדש – הדק ביותר בעולם

לפי אייסר, עוביו של המחשב החדש עומד על 15 מ"מ בלבד בנקודה העבה ביותר שלו ● המחשב, Aspire S5, הוא בעל מסך 13.3 אינץ' והוא יגיע למדפים ברבעון השני של 2012 ● ה-Aspire S5 מבוסס על המעבדים החדשים של אינטל, ה-Ivy Bridge, המיוצרים בליטוגרפיה של 22 ננו-מטר

אייסר (Acer), מיצרניות מחשבי ה-PC הגדולות בעולם, השיקה ערב תערוכת CES שתיפתח היום (ב') בלאס וגאס, מחשב אולטרה-בוק חדש, כשלפי החברה מדובר במחשב הכי דק בתחום: 15 מ"מ בלבד בנקודה העבה ביותר של המחשב.

המחשב, Aspire S5, הוא בעל מסך 13.3 אינץ' והוא יגיע למדפים ברבעון השני של 2012. ה-Aspire S5 מבוסס על המעבדים החדשים של אינטל (Intel), ה-Ivy Bridge, המיוצרים בליטוגרפיה של 22 ננו-מטר.

ה-S5 הוא האולטרה-בוק הראשון שהוצג לקראת תערוכת CES שמצויד בחיבור הנתונים המהיר של אינטל, ה-Thunderbolt, וזאת לצד יציאת USB 3.0. שני החיבורים הללו, יחד עם חיבור ה-HDMI, מוסתרים מתחת לציר המסך בתיבה קטנה שאייסר מכנה MagicFlip I/O port panel. לחיצה קלה על התיבה חושפת את החיבורים שמוסתרים כל עוד אין בהם צורך.

בנוסף טוענת אייסר, כי הסוללה בה מצויד המחשב מספקת פי שלושה מחזורי הטענה לעומת הסוללות הרגילות בהן מצוידים כיום המחשבים הניידים.

המחיר של המחשב החדש טרם פורסם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים