סקר: הביקוש למכשירי iPhone עדיין גבוה מאוד, אך מתחיל לרדת

54% מבין המשיבים לסקר של חברת ChangeWave Research שציינו כי בכוונתם לרכוש טלפון חכם ב-90 הימים הקרובים אמרו כי יבחרו במכשיר iPhone ● עם זאת, הביקוש למכשירים של אפל נמצא במגמת ירידה: בסקר דומה שנערך בחודש ספטמבר ציינו 65% מהמשיבים כי בכוונתם לרכוש מכשיר iPhone עד סוף שנת 2011 ● למקום השני בסקר הנוכחי הגיעו טלפונים חכמים של סמסונג, עם 13% מבין המשיבים ● 7% ציינו כי בכוונתם לרכוש טלפון חכם של מוטורולה ו-3% מתכוונים לבחור במכשיר של HTC

מכשירי ה-iPhone של אפל (Apple) עדיין נהנים מביקוש גבוה מאוד בקרב מי שמתכוונים לרכוש בעתיד הקרוב טלפון חכם, על פי תוצאות סקר שערכה בחודש שעבר חברת ChangeWave Research. הסקר נערך בקרב 4,000 צרכנים בארצות הברית.

54% מבין המשיבים שציינו כי בכוונתם לרכוש טלפון חכם ב-90 הימים הקרובים אמרו כי יבחרו במכשיר iPhone. למקום השני הגיעו טלפונים חכמים של סמסונג (Samsung), עם 13% מבין המשיבים. 7% ציינו כי בכוונתם לרכוש טלפון חכם של מוטורולה (Motorola) ו-3% מתכוונים לבחור במכשיר של HTC.

"אפל מעולם לא נהנתה מנתח כה דומיננטי בקרב רוכשים פוטנציאליים של טלפונים חכמים יותר מחודשיים לאחר שהושק מכשיר חדש", ציינה חברת ChangeWave. כזכור, מכשירי iPhone 4S הושקו כבר לפני יותר מארבעה חודשים.

עם זאת, הביקוש למכשירים של אפל נמצא במגמת ירידה. בסקר דומה שנערך בחודש ספטמבר ציינו 65% מהמשיבים כי בכוונתם לרכוש מכשיר iPhone עד סוף שנת 2011 (ירידה של 11% לאפל מספטמבר עד דצמבר), ורק 5% ציינו כי בכוונתם לרכוש מכשיר של סמסונג (עלייה של 8% לסמסונג). בחברת ChangeWave מייחסים את העלייה התלולה בשיעור המתכוונים לרכוש מכשיר של סמסונג להשקה של מכשירי Galaxy Nexus, ספינת הדגל של סמסונג עם מערכת Android 4.0 וצג בקוטר של 4.65 אינץ'.

באשר לשיעורים של שביעות הרצון, 75% מבעלי iPhone ציינו כי הם "מרוצים מאוד" מהטלפון החכם שלהם, בהשוואה ל-47% מהבעלים של מכשירי סמסונג, ו-22% בלבד מהבעלים של מכשירי בלקברי, שציינו כי הם "מרוצים מאוד" מהטלפון החכם שברשותם.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים