תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | גלאסהאוס מצדיעה ליכולות הניהול הגבוהות של אלטיריס

רותם בנעים: "לאלטיריס סיכויים גבוהים להפוך לכלי המרכזי לניהול ותחזוקה של כל מערך המחשוב הארגוני"

10/01/2012 15:38

"גלאסהאוס טכנולוגיות הציבה לעצמה יעד להפחית את העלות והמורכבות של מערכי המחשוב של לקוחתיה, לשפר את רמת האבטחה וליצור זיקה הדוקה יותר בין יעדי השירות של המחשוב ליעדים העסקיים של החברה", אומר רותם בנעים, ראש תחום אלטיריס בגלאסהאוס טכנולוגיות. יועצי גלאסהאוס מלווים את סימנטק, אשר רכשה את חברת אלטיריס (Altiris) ב-2007, במסגרת שותפות אמיצה זה מספר שנים. בקשנו מבנעים, ראש תחום אלטיריס, לתאר את סוויטת הפתרונות אלטיריס.

מהו הביטוי לגמישות שמציעה סוויטת הפתרונות של אלטיריס?
"הסוויטה נותנת מענה מושלם לניהול מחזור-החיים של תחנות הקצה בארגון, משלב ההתקנה של מערכות הפעלה, דרך עדכונים שוטפים וביצוע גיבויים, וכלה בניהול מלא של תקלות, שינויים, חוזים ועוד. המנהל רואה תמונה מלאה של כל התוכנות המותקנות במחשבי הקצה בארגון,  ובאמצעות המודולים השונים של אלטיריס יכול לבצע עדכוני תוכנה בתפוצה רחבה, מבלי להודיע למשתמשי הקצה ומבלי  לעכב את עבודתם".

"הודות למגוון המודולים שמספקת אלטיריס, הארגון נהנה גם מחיסכון משמעותי בהיקפי העבודה ובעלויות הכספיות של מערכי ה-IT".

אילו מודולים מייעלים את עבודת מערכות הארגון?
"Altiris workflow הוא אחד המודולים המובילים שמתממשק למערכות הליבה של ארגונים, ומאפשר לבצע פונקציה של ניהול קשרי לקוחות באמצעות חיבור ישיר אחד ל-Data Base הארגוני. מודול זה משמש לבנייה לוגית של תהליכי עבודה, שיאפשרו למשתמשי הקצה לבצע שורה ארוכה של פעולות מורכבות, כגון: קליטת עובדים חדשים, תהליכי רכישה, גיבוש חוזים ועוד – בצורה פשוטה ואינטואיטיבית. מודול זה אף מאפשר בנייה של אפליקציות, המקבלות קלט ממספר גורמים ומתקשרות למספר ערוצים וטכנולוגיות, כמו דוא"ל, טפסים באינטרנט, מכשירי כף יד או רשימת משימות.

רותם בנעים, ראש תחום אלטיריס בגלאסהאוס טכנולוגיותמודול נוסף שמשפר את יעילות הארגון הוא ה-Software Delivery & Patch Management – המאפשר הפצה של תוכנות ועדכוני תוכנה בתחנות הקצה, שלא בשעות העבודה, וזאת על ידי שימוש במנגנון WoL או vPro להדלקה מרחוק של מחשב הקצה".

כיצד סוויטת הפתרונות אלטיריס מתיישבת עם מודל מחשוב ענן?
"למשל, מודול ה-Application Virtualization מאפשר גישה של משתמשי הקצה לאפליקציות, ללא התקנת תוכנה על המחשבים עצמם. כך, כל תהליכי ההתקנה והעדכונים הוירטואלים על גבי מחשבי הקצה, נעשים פשוטים ומהירים יותר. מודול זה נותן למנהלים תמונת מצב ושליטה בכל האפליקציות המותקנות בכל אחת מתחנות הקצה, כולל מידע מדוייק לגבי היקף ומועדי השימוש באפליקציה, הגדרת כמות הרישיונות שהארגון צריך עבור כל אפליקציה ועוד. מידע מסוג זה תורם לצמצום ניכר בזמני ההתקנה ובעלויות".

כיצד מתמודדת אלטיריס עם אבטחת מידע?
"פתרונות אלטיריס מעניקים למנהל את היכולת לקבל תמונה מקיפה ואמיתית של מצב האנטי-וירוס, לרבות מצב והיקף ההתקנות בארגון, היקף הפצות עדכוני האבטחה וכו'. בשל אופיים הגמיש של פתרונות אלטיריס הם מסייעים בהתאמת  מערך השירותים ליעדים העסקים של הארגון, מתן אבטחה מלאה ועמידה בפני נסיונות ביקורת ופריצה, מיכון משימות והפחתת העלות ומורכבות תהליכי הניהול של תחנות הקצה. אני מעריך  כי אלטיריס, כמערכת המתאימה לכל מערכות ההפעלה הקיימות, היא בעלת סיכויים גבוהים להפוך לכלי המרכזי לניהול ותחזוקה של כל מערך המחשוב הארגוני".

השילוב בין פתרונות התוכנה, השירותים וערוצי ההפצה המסורתיים של סימנטק, בשילוב פתרונות אלטיריס ובשילוב הידע והמומחיות של יועצי גלאסהאוס מאפשר לגלאסהאוס טכנולוגיות  להציע ללקוחותיה את חבילת המחשוב הטובה ביותר לניהול תחנות הקצה בארגון.

אירועים קרובים