תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דובי צ'יזיק, מאיה מיקור-חוץ: גם לפני ההאקר הסעודי היה ביקוש לאנשי אבטחת מידע

שיחה לקראת יריד התעסוקה שייערך ב-28 בפברואר במרכז הכנסים אווניו

11/01/2012 15:00

"אחד התחומים שהביקוש בו לעובדים הולך וגובר בשנים האחרונות, הוא תחום אבטחת מידע. הדרישה היא למומחים בתחום העוסקים בעולם התוכן, שליטה ובקרה, שליטה על אירועים ועוד. הביקוש היה גבוה גם לפני פרשת ההאקר הסעודי, שפרץ לאתרים ישראליים וחשף בין היתר גם פרטי אשראי רבים. הפרשה אמנם העלתה את הנושא לכותרות, אבל הדרישה היתה שם הרבה קודם". כך אומר דובי צ'יזיק, מנכ"ל מאיה מיקור-חוץ, בשיחה לקראת יריד התעסוקה Techeads 2012, שייערך על ידי קבוצת אנשים ומחשבים ב-28 בפברואר במרכז הכנסים אווניו שבקרית שדה התעופה.

לדברי צ'יזיק, מאיה מיקור-חוץ מתמחה בפתרונות גיוס, הצבה והשמה של מומחי מיחשוב ובפתרונות משאבי אנוש למערכות מידע. "אנחנו מגדירים את עצמנו כחברת בוטיק, שההתמחות שלה מתבטאת באיכות ההעסקה ואיכות העבודה של העובדים המוצבים אצל לקוחות".

מה אתם מחפשים?
"אנחנו מחפשים לאייש כ-50 משרות פתוחות במגוון רחב של תפקידים במגזר הפיננסי לסוגיו ובמגזרים הביטחוניים. כמו כן, דרושים לנו מפתחי דוט.נט וג'אווה עבור מגוון פרויקטים, מומחי פיתוח בעולם ה-CRM, מומחים בעולם תשתיות מערכות המידע ואנשי שרתים, תקשורת ואבטחת מידע. בנוסף, יש ביקוש בקרב לקוחותינו לאנשי QA – בעיקר בעולם התוכנה, אך גם בעולם החומרה. יש ביקוש הולך וגובר גם לאנשי פיתוח בעולם המובייל".

איך אתה רואה את מצב שוק דורשי העבודה בשנה הקרובה?
"אני לא תופס את המצב כקטסטרופלי, ואני חושב שמילים יוצרות מציאות. אני לא מציע לאף אחד להסתכל על 2012 כשנה גרועה, אך בהחלט צריכים להיות עם היד על הדופק. גם אם הצמיחה תהיה קטנה יותר משצפינו, זו בהחלט הולכת להיות שנה טובה. השוק האמריקני מראה סימני התאוששות, והכלכלה הישראלית בסך הכל יציבה. גם אם המשבר האירופי יגיע לכאן, אני מקווה שנרגיש רק מכה קטנה בכנף ונמשיך הלאה. אני מסרב להסתכל על העתיד בפסימיות, כדי לא ליצור את זה באמת. בינינו: כלכלה זה פסיכולוגיה".

אירועים קרובים