קבוצת אמן הטמיעה פתרון להעברת נתונים עבור כלל ביטוח; ההיקף: 350 אלף שקלים

הפרויקט בוצע עקב מעבר של כלל ביטוח לתשתית Big Data מלאה ● מטרתו היא לאפשר מתן מענה עבור משתמשי המערכות הארגוניות בכלל ביטוח לנתוני הארגון ● המוצר שהוטמע, Fast Clone, מסייע בהעברת נתונים שוטפת ממקורות שונים ומטפל בהיבטי שכפול מהיר של נתונים, כולל יכולת ללכידת שינויים במידע

קבוצת אמן מבצעת בימים אלה הטמעה של פתרון להעברת נתונים מבית חברת אינפורמטיקה (Informatica), המיוצגת בארץ בבלעדיות על ידי הקבוצה, עבור כלל ביטוח. הפרויקט מתבצע עקב מעבר של כלל ביטוח לתשתית Big Data מלאה. היקפו של הפרויקט, שצפוי לעלות לאוויר בעוד כשבועיים, עומד על כ-350 אלף שקלים והוא ישמש את כלל עובדי החברה.

מטרתו של הפרויקט הינה לאפשר מתן מענה עבור משתמשי המערכות הארגוניות בכלל ביטוח לנתוני הארגון, בעקבות המעבר של החברה לתשתית Big Data. המוצר המוטמע, Fast Clone, מסייע בהעברת נתונים שוטפת ממקורות שונים ומטפל בהיבטי שכפול (replication) מהיר של נתונים, כולל יכולת ללכידת שינויים במידע (Change Data Capture). לדברי אמן, מדובר באחד הפרויקטים הראשונים בעולם שמבוצע עם מוצר זה.

חיים אינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי של כלל ביטוח, אמר ש-"הפתרון יאפשר לנו לתת מענה מהיר וכולל לתחום ה-Big Data. הוא מספק חיסכון מהותי במשאבי פיתוח ואין צורך לרכוש כלים נוספים או להשקיע המון בפיתוח עצמאי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים