סקר: 45% מעובדי המיחשוב בממשל האמריקני עובדים מדי יום במכשירים ניידים

מתוצאות הסקר של חברת Bluetext עולה, כי המעבר למכשירים ניידים בממשל הפדראלי נעשה בקצב מהיר מהצפוי ● הדואר האלקטרוני הוא היישום הפופולארי ביותר במכשירים הניידים בקרב עובדי המיחשוב בממשל ● קרוב ל-70% מהם משתמשים מדי יום בפייסבוק לצורכי עבודה

קרוב למחצית מעובדי המיחשוב בממשל הפדראלי בארצות הברית משתמשים מדי יום במכשירים ניידים לצורכי עבודה – כך עולה מתוצאות סקר שביצעה בחודש דצמבר חברת Fabrizio, Ward & Associates עבור חברת התקשורת Bluetext מוושינגטון. על פי הנתונים, המעבר בממשל למכשירים ניידים נעשה בקצב מהיר מהצפוי.

בסקר נתגלה, כי 45% מעובדי המיחשוב בממשל משתמשים מדי יום במכשירים ניידים לצורכי עבודה. הדואר האלקטרוני הוא היישום הפופולארי ביותר במכשירים הניידים בקרב עובדים אלה. שיעור המשיבים שמשתמשים במכשירים ניידים לצורכי עבודה מדי יום בקרב שאר עובדי הממשל, שאינם עוסקים במיחשוב, עומד על 66%.

93% מהמשיבים ציינו שהם משתמשים בדואר אלקטרוני במכשירים ניידים. במקום השני, בפער ניכר, נמצא ניהול פרויקטים, עם 36%. חמישית מהעובדים ציינו שהם משתמשים ביישומים של מדיה חברתית ו-13% – ביישומים של VoIP.

מבין הרשתות החברתיות, פייסבוק (Facebook) מובילה. 68% מעובדי המיחשוב של הממשל ציינו שהם משתמשים ביישום של רשת זו למכשירים ניידים לצורכי עבודה. 21% ציינו בהקשר זה את טוויטר (Twitter), כשאחריהן גוגל פלוס (+Google) עם 16% ולינקדאין (LinkedIn) עם 11%.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים