תוכן שיווקי

בזק בינלאומי מיישמת את חזון הענן גם בסליקת כרטיסי האשראי

זכתה בפרס ה-ITAwards 2011 בתחום אבטחת מידע על יישום ועמידתה בתקן אבטחת המידע המחמיר של חברות כרטיסי האשראי העולמיות - תקן PCI עם פתרון הטוקניזציה מבוסס הענן של קרדיט גארד

12/01/2012 15:36

חברת בזק בינלאומי בחרה בפתרון הסליקה והטוקניזציה מבוסס ענן של קרדיט גארד לשם עמידתה בתקן המחמיר והחדשני. הבחירה בקרדיט גארד איפשרה לבזק בינלאומי למזער את הסיכונים הכרוכים בפרוייקט הרגיש ולעשות זאת באופן המאובטח ביותר, תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים וניצול יעיל של המשאבים שהוגדרו לפרויקט בהיקף מוערך של כ-1.5 מיליון ש"ח.

מערכות תשלום מאובטחות קובעות את חסינותו של העסק ואמינותו. בזק בינלאומי, חברת פתרונות התקשורת המובילה בישראל המשרתת למעלה ממיליון לקוחות לקחה על עצמה להוביל את יישומם של הסטנדרטים המחמירים של תקן ה-PCI שנאכף לאחרונה בישראל. במסגרת הפרוייקט, בחרה בזק בינלאומי בפתרון של חברת קרדיט גארד, אשר אפשר הוצאת פרטי כרטיסי האשראי ממערכות הליבה של החברה לשירות מבוסס ענן, ובכך פישט באופן ניכר את תהליך ההסמכה לתקן. הפתרון של קרדיט גארד מבוסס על הקצאת אסימון (Token) חד-חד ערכי לכרטיס האשראי, המאפשר שמירת מידע חיוני לצורך אבטחת תשלום בתוך הארגון, מבלי לחרוג מנהלי שמירה על הפרטיות וללא צורך לשמור פרטי כרטיסי אשראי במערכות השונות, פרט למערכת הסליקה. מועצת תקן PCI העולמית הודיעה כי הבחירה בפתרון טוקניזציה בענן היא האידיאלית להתמודדות עם הבקרות המחמירות של התקן.

הטוקניזציה מהווה תחליף יעיל לתהליכי ההצפנה לצורך עמידה בתקן PCI ויישום נכון שלה מהווה חסכון משמעותי לארגון בעלויות יישום העמידה בתקן. יישום נכון של פתרון טוקניזציה מקטין משמעותית את החשיפה של הארגון להונאות מבוססות אשראי וכך, מאפשר לארגון להוציא מערכות ארגוניות רבות מחוץ למעגל ההסמכה לתקן. הטוקניזציה משמשת כיום לאחד הפתרונות הנפוצים ביותר בקרב חברות הנדרשות לעמידה בתקן חברות האשראי PCI בארה"ב ובשנה וחצי האחרונות גם בישראל. פתרון סליקת כרטיסי האשראי של קרדיט גארד הינו פתרון הסליקה המרכזי בבזק בינלאומי ומאפשר לחברה לבצע סליקת כרטיסי אשראי ממגוון אפיקים הכוללים את אתר המנויים של החברה, מערכת הבילינג, IVR, CRM ועוד.

"חברת בזק בינלאומי, כחברת פתרונות התקשורת המובילה בישראל שמה לה למטרה לעמוד בתקן האבטחה PCI תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים", אומר ניר יצחק, מנהל מחלקת אבטחת המידע של בזק בינלאומי. "כחברה המובילה את חזון ה-'יישומים בענן', פתרון הטוקניזציה היה אופטימאלי עבורנו. הבחירה בקרדיט גארד נעשתה על בסיס אמינות הפתרון וייכולת היישום שלהם כחברה. העבודה עם קרדיט גארד איפשרה לנו להטמיע את הפתרון עם אפס תקלות בזמן שיא של שלושה חודשים בלבד".

לדברי רועי סגן-כהן, מנכ"ל קרדיט גארד, שהטמיע פתרונות תומכי PCI בלמעלה מעשרים מהארגונים הגדולים בישראל במהלך השנתיים אחרונות, "הפתיחות והניסיון של בזק בינלאומי בפתרונות מבוססי מחשוב ענן אפשרו לחברה ליישם באופן המקצועי ביותר את הפתרון. כחברת תקשורת מובילה, המשרתת 7 מתוך 10 עסקים בישראל, הקפידה בזק בינלאומי על הסטנדרטים המחמירים ביותר. ביישום הפתרון הצליחה בזק בינלאומי  להפחית משמעותית את ההשקעה הנדרשת ליישום התקן ותחזוקתו ולהטמיע אותו בצורה מהירה תוך מזעור הסיכונים בפרויקט".

אירועים קרובים