בינת תוכנה תייצג בישראל את Sitrion הגרמנית

הפתרונות הטכנולוגים של Sitrion מאפשרים לקשר בין יישומי מיקרוסופט מכל סוג שהוא, לרבות SharePoint ואופיס, ליישומי ותהליכי סאפ ● מירון פרידמן, ה-CTO של בינת מערכות תוכנה: "פתרונות Sitrion הינם פתרונות רבי עוצמה במספר מובנים"

בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד-בינת, חתמה על הסכם לייצוג ותמיכה בלעדיים בקו המוצרים של חברת Sitrion הגרמנית, לאחר מהלך של הכשרה והסמכה שעברו נציגי בינת במשרדי החברה בגרמניה. הפתרונות הטכנולוגים של Sitrion מאפשרים לקשר בין יישומי מיקרוסופט (Microsoft) מכל סוג שהוא, לרבות SharePoint ואופיס, ליישומי ותהליכי סאפ (SAP).

בין פתרונות Sitrion שבינת תספק מעתה בארץ, ניתן למצוא את פתרון התוכנה ServiceStudio המאפשר לכל מתכנת דוט.נט, לפתח בצורה טבעית פתרונות על סאפ. קו המוצרים שבינת מציעה כולל גם עשרות תבניות מוכנות של תרחישים לרכיבי תוכן של SharePoint המציגים ומעדכנים מידע מתוך הסאפ. שירות מוצע נוסף הוא ה-Universal Approval המאשר תהליכי Workflow של סאפ ישירות מסביבת אאוטלוק ומכשירי מובייל שונים גם במצב Offline.

מירון פרידמן, ה-CTO של בינת מערכות תוכנה, אמר כי "פתרונות Sitrion הינם פתרונות רבי עוצמה במספר מובנים. ראשית, זו פעם ראשונה שמוצר מאפשר להעביר את כל כוח הפיתוח לידיו של מפתח הדוט.נט ללא צורך בשום שינוי או פיתוח מצד הסאפ. שנית, אין כל צורך בהתקנות של רכיבי שרת , כל כרטיסי ההרחבה (Adapters) מותקנים בסביבת הפיתוח ויכולים להיות מופצים לכל סביבה לרבות לסביבות ענן, לדוגמא Microsoft Azure, כך שתוך שעות בודדות, ניתן להקים כל יישום מעל סביבת סאפ. שלישית, הסביבה הטבעית והתבניות המוכנות להקמת יישומים, לא דורשות שום שינוי בתצורת העבודה הרגילה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים