תוכן שיווקי

ענקית הסלולאר O2 מתממשקת לענן ותציע סל של שירותים עסקיים מובילים בתחום ה-MDM באמצעות MaaS360

תוכנית Joined Up People של ענקית הסלולאר O2 תאפשר לעסקים לזהות סמראטפונים וטאבלטים המנסים לקבל משאבים ארוגניים ויכולת אכיפת מדיניות ארגונית והענקת שירותים מתקדמים נוספים כמו הפצת אפליקציות , תוכן והגדרות VPN ודואר אלקטרוני

15/01/2012 14:30
Mobility in Cloud

Fiberlink, החברה בעלת פתרון MaaS360 המבוסס ענן, המוביל בתחום ניהול התקנים ניידים וניהול יישומים, הכריזה כי פלטפורמת MaaS360 התממשקה לתוכנית Joined Up People של המפעילה הסלולארית O2. תוכנית Joined Up People מאגדת בתוכה סל של שירותים מתקדמים וחדשניים המאפשרים לעסקים לשמור על גמישות מרבית ותפוקה מקסימאלית. הרעיון הינו לספק סל של שירותי ניהול מתקדמים לטלפונים חכמים וטאבלטים (MDM) על בסיס שירותי התקשורת המתקדמים של O2.

עם פלטפורמת MaaS360 יוכלו מעתה לקוחותיה העסקיים של O2 לזהות סמארטפונים וטאבלטים באופן אוטומטי המנסים להגיע למשאבי הארגון, לאפשר לכל ארגון האם לאשר את אותם מכשירים ("להלבינם"), לאכוף עליהם מדיניות ארגונית באמצעות קביעת Policy מוגדר, להגדיר להם את כתובת ותיבת הדואר המאושרת לכל מכשיר בארגון ואף לכפות מחיקה סלקטיבית (חלקית) או מלאה של מכשיר שלא עומד במדיניות. יתרונה הברור של MaaS360 המבוססת כולה על ענן אמיתי, מאפשר כעת לכל מנהל IT המקבל את שירותיו מ-O2 לקבל כלי שליטה מלא על כל אותם התקנים ניידים המצטרפים לארגונו. היתרון של O2 בהתממשקות לפלטפורמת MaaS360 היא הפעלת השירות באופן מיידי ללקוחות העסקיים של החברה והחיסכון העצום הנובע מכך שאין צורך ל-O2 להקים מערך שרתים באתרי O2 והתממשקות מסובכת וארוכה למערכות פנימיות ב-O2.

זאת חברת הסלולאר השלישית בעולם שחוברת לפלטפורמת MaaS360 אחרי Vodafone ו-Verizon שהשיקו שירות דומה לזה וזכה להצלחה מרובה בעיקר בקרב עסקים בארה"ב ובבריטניה שיישמו מדיניות של BYOD (ר"ת Bring Your On Device) וחיפשו דרך מהירה לאכוף את מדיניות הארגון על אותם מכשירים ניידים.

דודו אדי, מנכ"ל Mobility in Cloud, נציגת Fiberlink בישראל: "חברות סלולאר וארגונים עסקיים רבים בעולם הפנימו את יכולותיה של MaaS360 ואת יתרונו המובהק של ענן אמיתי, כיצד לספק שירותים מתקדמים ללקוחות החברות ללא כל תלות בגודל ובכמות העובדים ותוך מענה מהיר לתופעת ה-BYOD, כעת עם זמינותו של השירות לארגונים וחברות סלולאר ישראליות אנחנו מאמינים שאלה שיעשו את הבחירה הנכונה יקבלו יכולות אכיפת מדיניות מתקדמת עוברם ועבור לקוחותיהם על כלל הפלטפורמות, כפי שמספקת MaaS360 מבלי לפגוע בשורה התחתונה של חברות הסלולאר, בשל השקעה מסיבית בתשתיות שאינן הכרחיות , ובעיקר לאור התחרות המתגברת בימים אלו בשוק הסלולאר בישראל".

אתר MobilityinCloud

אירועים קרובים