דיאן גרין, מייסדת VMware, הצטרפה להנהלת גוגל

גרין תשמש כחברה בוועדת הביקורת של ענקית החיפוש ● היא ייסדה את VMware בשנת 1998 יחד עם בעלה ושימשה כמנכ"לית שלה עד שפוטרה ביולי 2008 ● לדברי אריק שמידט, יושב ראש הנהלת גוגל, גרין "משלבת חוש עסקי חריף עם מוח טכני מבריק ואנחנו יודעים שהיא תהווה תרומה גדולה"

דיאן גרין, סגנית נשיא בכירה לעסקים הארגוניים של גוגל. צילום: פלי הנמר

דיאן גרין, מייסדת משותפת ולשעבר מנכ"לית VMware, הצטרפה להנהלת גוגל (Google) כחברה בוועדת הביקורת של ענקית החיפוש. זאת, בנוסף להיותה חברה בהנהלת ספקית התוכנה הפיננסית אינטואיט (Intuit).

"דיאן היא אדם מיוחד. היא משלבת חוש עסקי חריף עם מוח טכני מבריק ואנחנו יודעים שהיא תהווה תרומה גדולה", אמר אריק שמידט, יושב ראש הנהלת גוגל.

אנליסטים ציינו, כי גוגל מבקשת למכור שירותים עסקיים נוספים, כחלק מהמאמץ להרחיב את עסקיה משווקי הפרסום המקוון ומנועי החיפוש, שמהווים כיום המקור העיקרי להכנסותיה. עדות לכך הגיעה לפני ימים אחדים, כשהיא השיגה את העסקה הגדולה ביותר שלה אי פעם – אספקת שירותי דואר אלקטרוני וניהול מסמכים עבור הבנק הספרדי Bilbao Vizcaya Argentaria.

גרין, בת 56, ייסדה את VMware בשנת 1998 יחד עם בעלה, מנדל רוזנבאום, ששימש CTO בחברה. היא כיהנה כמנכ"לית החברה עד שפוטרה ביולי 2008. ארבע שנים קודם לכן נרכשה חברת הווירטואליזציה על ידי ענקית האיחסון EMC. ב-2007 היא הונפקה, וכיום EMC היא בעליה העיקריים.

הדחתה של גרין מהנהלת VMware בוצעה באותו היום שבו היא הודיעה, כי המכירות השנתיות של החברה עתידות להיות קטנות יותר מהתחזיות. גרין הוחלפה על ידי פול מריץ, בכיר ב-EMC ואיש מיקרוסופט (Microsoft) בעברו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים