eWave תקים את אתר האינטרנט החדש של פזגז; היקף הפרויקט: רבע מיליון שקלים

האתר החדש יכלול תכנים שיווקים ותדמיתיים, מידע מקצועי על עולם הגז ותכנים הקשורים בפזגז עצמה, במכללה לאנרגיה ומקצועות הגז ובסוכנויות הפזורות ברחבי הארץ ● הוא יאפשר לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע על קריאות שירות, תשלומי גז, הזמנות, חשבוניות וכדומה

רכישה מוצלחת נוספת. eWave

חברת התוכנה eWave, המתמחה בפיתוח ואינטגרציה של מערכות מידע, תקים את אתר האינטרנט החדש של פזגז. השלב הראשון של האתר צפוי לעלות לאוויר בקרוב והיקפו מוערך ברבע מיליון שקלים.

האתר החדש יכלול תכנים שיווקים ותדמיתיים, מידע מקצועי על עולם הגז ותכנים הקשורים בפזגז עצמה, במכללה לאנרגיה ומקצועות הגז ובסוכנויות הפזורות ברחבי הארץ. הוא יאפשר לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע על קריאות שירות, תשלומי גז, הזמנות, חשבוניות וכדומה.

מערכת ניהול התוכן שהאתר יפותח על גביה היא eGen מבית eWave, ששימשה באחרונה להקמת מערכות אינטרנט עבור לקוחות בולטים כפלאפון, הוט (HOT), הרץ וזכיינית ערוץ 2 רשת.

לדברי שי אנגלר, מנהל מסחר וקמעונאות בפזגז, "האתר החדש יספק יגביר את יעילות השירות ויצמצם את העומס על כ-50 סוכנויות המכירה והשירות שלנו ברחבי הארץ. מערכת התוכן של האתר גמישה ונוחה לתפעול ומאפשרת הזנת תוכן הן באופן אוטומטי והן ידנית".

יאיר ששון, סמנכ"ל מכירות ושיווק ב-eWave, ציין שבמסגרת הפרויקט יושם דגש מיוחד על חוויית משתמש אינטראקטיבית ועל ניהול תוכן גמיש ונוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים