הערכות: ההנפקה של פייסבוק תיערך בחודש מאי

אם הידיעה נכונה, הרי שפייסבוק תצטרך להגיש את מסמכי ההנפקה לרשות האמריקנית לניירות ערך כבר בימים הקרובים, שכן הבדיקה נמשכת בדרך כלל שלושה עד ארבעה חודשים ● הבדיקה תהיה קפדנית במיוחד, נוכח ההיקף העצום של הרשת החברתית, שמשרתת כיום 800 מיליון משתמשים, ועד סוף השנה עשויה להגיע ליותר ממיליארד משתמשים

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

ההנפקה המיוחלת של פייסבוק (Facebook) תיערך בשבוע השלישי של מאי הקרוב – כך עולה מידיעה שפורסמה בבלוג All Things D ונסמכת על מספר מקורות שביקשו לשמור על עילום שם.

אם הידיעה נכונה, הרי שפייסבוק תצטרך להגיש את מסמכי ההנפקה לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) כבר בימים הקרובים, שכן הבדיקה נמשכת בדרך כלל שלושה עד ארבעה חודשים. הבדיקה תהיה, מן הסתם, קפדנית במיוחד, נוכח ההיקף העצום של הרשת החברתית, שמשרתת כיום 800 מיליון משתמשים, ועד סוף השנה עשויה להגיע ליותר ממיליארד משתמשים.

בדיונים פנימיים שנערכו בנובמבר החליטו המנהלים הבכירים של פייסבוק, על פי דיווחים שפורסמו, כי ההנפקה הראשונית של מניות לציבור תיערך בין החודשים אפריל עד יוני השנה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מפייסבוק.

ההנפקה של הרשת החברתית הפופולרית אמורה להיות אחת הגדולות שנערכו אי פעם. על פי דיווחים שונים עשויה החברה לגייס סכום של 10 מיליארד דולרים לפי שווי של 100 מיליארד. לשם השוואה, שווי השוק של אפל (Apple) עומד אמנם על 390 מיליארד דולרים, אך שוויה של אמזון (Amazon) עומד על 81 מיליארד דולרים ושוויה של HP – על 52 מיליארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים