קוואליסיסטמס זכתה במענק של כ-1.7 מיליון שקלים מהמדען הראשי

המענק לו זוכה החברה זו השנה השלישית ברציפות נועד להמשך פיתוח מערכת לניהול מעבדות בדיקה המאפשרת לארגונים עם מערכות תקשורת מורכבות למקסם תהליכים ולהבטיח איכות שירותים ומוצרים ● באחרונה השיקה קוואליסיסטמס גרסה מתקדמת של המערכת - TestShell 4.6

קוואליסיסטמס (QualiSystems), המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול ואוטומציה של חומרה ותקשורת, קיבלה מהמדען הראשי מענק של כ-1.7 מיליון שקלים. המענק, שהחברה זוכה בו זו השנה השלישית ברציפות, מיועד לפיתוח מתקדם של תוכנה לניהול מעבדות בדיקה בסביבות תקשורת.

מהחברה נמסר, כי התוכנה מאפשרת לארגוני אנטרפרייז ולספקיות תקשורת למקסם שימוש בציודי המעבדה שלהן, לפשט בניית תשתיות בדיקה מורכבות תוך חסכון ניכר בזמן ובמשאבים, ולסייע להרחבת טווח כיסוי הבדיקות על מנת להבטיח איכות שירותים ומוצרים גבוהה יותר.

התוכנה מאפשרת שליטה בציוד מבוזר, לעיתים בערך של מיליוני דולרים, ניהול שיתוף והקצאות ציוד בין משתמשים וכן קבלת תמונת מצב מיידית על סטטוס השימוש בהם. בין היתר, היא אף מאפשרת למהנדסי הבדיקות והרשת להרים טופולוגיות בדיקה מורכבות באמצעות ממשק משתמש גרפי, להתממשק לציודים מגוונים ולכתוב בדיקות אוטומטיות ללא צורך בפיתוח קוד.

באחרונה השיקה קוואליסיסטמס גרסה מתקדמת של המערכת – TestShell 4.6. החברה משווקת את מוצריה ליצרניות ציוד תקשורת מובילות, בהן סיסקו (Cisco) ורד, ולספקיות תקשורת כדויטשה טלקום (Deutsche Telecom) וצ'יינה מובייל (China Mobile). בין מייסדי קוואליסיסטמס נמנה היזם אריה פיינגולד ובראשה עומד המנכ"ל, ליאור קוריאט. החברה מבצעת פעילות בישראל, ארצות הברית, אנגליה וגרמניה, ויש לה רשת ענפה של שותפים במזרח הרחוק ובאירופה.

יצוין שבאחרונה קיבלה קוואליסיסטמס מענק של כמיליון דולרים מקרן Bird למחקר ולפיתוח תעשייתיים ישראל-ארצות הברית. מענק זה נועד לקידום פרויקט משותף של החברה יחד עם Onpath האמריקנית לפיתוח טכנולוגיה לניהול מעבדות תקשורת.

"תמיכת המדען הראשי מסייעת לנו להמשיך ולהאיץ את קצב הפיתוח. המענק מבטא את הבנת חשיבות התחום והכרה ביכולת המשמעותית שלנו לתרום לקידומו. אנחנו רואים ערך רב בהבעת האמון של המשרד בתוכניות הפיתוח ובתוכנית העסקית שלנו ומשוכנעים שנצדיק את התמיכה", אמר עדן אבנטל, סמנכ"ל הפיתוח של קוואליסיסטמס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים