קונסיסט הקימה חטיבת ייעוץ IT למגזרים הבנקאי והפיננסי – והחלה בגיוס עובדים

החברה תגייס לחטיבה החדשה כ-30 עובדים, שיצטרפו ליותר מ-100 אנשי תוכנה שמועסקים בקונסיסט ומתמקדים במגזר הבנקאי ● החטיבה פונה גם ללקוחות שלא משתמשים בחבילת התוכנה מתוצרתה ● בקונסיסט מעריכים שלמרות התחזיות הקודרות לגבי צמיחת המשק השנה, במגזרים הבנקאי והפיננסי דווקא צפויה להתרחב ההשקעה במיחשוב

קונסיסט ישראל החלה בימים אלה בגיוס של כ-30 עובדים לחטיבת ייעוץ IT חדשה למגזרים הבנקאי והפיננסי. בחברה מעריכים שלמרות התחזיות הקודרות לגבי צמיחת המשק השנה, במגזרים אלה דווקא צפויה להתרחב ההשקעה במיחשוב.

החטיבה הוקמה באחרונה והיא תספק שירותים גם ללקוחות שאינם משתמשים בחבילת התוכנה ConsistGEM מתוצרת קונסיסט. בנוסף למערכות המידע הפיננסיות תעסוק החטיבה בתחום ה-BI לסקטור הבנקאי.

עם הקמת החטיבה יוכלו ארגונים פיננסיים לרכוש מקונסיסט שירותי ייעוץ הנוגעים לכלל מערכות המיחשוב שהם נעזרים בהן או מעוניינים ליישם או לפתח. שירותים אלה יכללו ייעוץ אסטרטגי, ניהול פרויקטים, אפיון ופיתוח מערכות וכן יישום חבילות מדף נוספות.

דני שגב, יושב ראש קונסיסט בישראל ובאירופה, אמר ש-"השוק הבנקאי בישראל הוכיח את איתנותו לאורך תקופת המשבר האחרונה, לא מעט עקב הרגולציה הנרחבת שננקטה על ידי בנק ישראל ויושמה במערכות המידע המורכבות של הבנקים. כמו כן, רמת המיחשוב ממנה נהנים הבנקים בארץ ורמת השירותים הממוחשבים שהם מספקים ללקוחותיהם מתקדמת אפילו בהשוואה למדינות ה-OECD".

לדברי אריה יפה, מנכ"ל קונסיסט ישראל, "נוכחנו לדעת, כי הניסיון שרכשנו ביותר מ-20 שנות יישום מערכות בבנקים מבוקש גם על ידי לקוחות שאינם משתמשים בהכרח בחבילות התוכנה שלנו". לכן, אמר, החברה החליטה להרחיב את שיווק המערכות שלה בתחום גם אליהם.

קבוצת קונסיסט מונה בישראל כ-250 אנשי תוכנה, מתוכם יותר מ-100 פועלים בסקטור הבנקאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים