תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | מחזון למציאות: הענן הציבורי הגדול בישראל הוקם על ידי החברה לאוטומציה

במסגרת פרויקט יחיד מסוגו בישראל, שודרגו והוסבו מערכות הליבה של הרשויות המקומיות והועברו אל חוות השרתים של החברה לאוטומציה

18/01/2012 16:26

לקוחות החברה לאוטומציה הסבו את מערכות הליבה שלהם בהצלחה למערכת מחשוב ענן שהקימה החברה. המהלך נעשה במסגרת פרוייקט בסדר גודל נדיר בזירה המקומית, אשר נועד לספק לרשויות העירוניות בישראל גישה מהירה וקלה יותר לכלי ניהול מתקדמים, ושירות מהיר וזמין יותר. על כך זכתה החברה בתחרות מצטייני המחשוב 2011.

"בפרויקט שאפתני זה הצלחנו להפוך חזון למציאות, כשיצרנו את הענן הציבורי הגדול במדינה", אמר יורם אסולין, מנהל חטיבת תשתיות בחברה לאוטומציה. "לצורך הצלחת הפרויקט נדרשנו לחדשנות טכנולוגית והפעלה של תהליכי עבודה מדויקים. השלמת הפרויקט ממצבת את החברה לאוטומציה בעמדת הובלה בתחום התשתיות עם ידע, ניסיון ומערכות חדשות שיאפשרו לספק פתרונות דומים בשווקים נוספים".

במסגרת הפרויקט הועברו כלל מערכות הליבה של הלקוחות אל הענן הציבורי של החברה לאוטומציה. המערכות הועברו מסביבה המושתת על מיינפריים וכ-80 מחשבי UNIX ברשויות, לסביבה מודרנית של מערכות פתוחות על מערכת הפעלה LINUX בסיס נתונים    Oracle ושפת פיתוח Java.

בעקבות השלמת שדרוג מערכות הליבה שלהן, הרשויות המקומיות, לקוחות החברה לאוטומציה, זוכות לגישה לסביבת SOA ותפישות מחשוב מתקדמות. כיום הרשויות המקומיות מקבלות גישה לכלי BI המאפשרים דוחות פיננסיים וניתוח יעיל של פעילות הגבייה. בנוסף, לרשות הרשויות עומדת מערכת ניהול מסמכים, פורטל ארגוני וכלי BPM.

יורם אסולין, מנהל חטיבת תשתיות בחברה לאוטומציה

"בסופו של דבר הפרויקט בא לידי ביטוי בשירות הניתן למיליוני אזרחים בישראל", אמר אסולין. "מדובר בעידן חדש בו אנו מסוגלים להפעיל במהירות טכנולוגיות ומערכות חדשות הנדרשות עבור הרשויות בכדי לספק שירות טוב לאזרח".

הפרויקט זכה להערכה רבה מצד גורמים רבים בעולם ה-IT בזכות עצם היותו פרוייקט תחת סיכון גבוה, תוך אימוץ טכנולוגיות חדשניות ולוח הזמנים הדוק. כדי לעמוד ביעדיו, הפרויקט בוצע, בין היתר, תוך שימוש בכלים אוטומטיים שאיפשרו הגירה בלוחות זמנים קצרים תוך שמירה מלאה על שלמות הנתונים השוטפים וההיסטוריים.

אירועים קרובים