בינת מערכות תטמיע פתרון תוכנה ארגונית בלשכות ההנהלה של בנק ישראל; ההיקף: מיליון שקלים

הטמעת פתרון התוכנה, המבוסס על פלטפורמת SharePoint 2010 של מיקרוסופט, נועדה לאפשר תמיכה בניהול מסמכים, ייעול תהליכי עבודה, אינטגרציה וארגון מידע ● פתרון התוכנה הארגוני כולל מערכת חכמה לניהול מסמכים, המאפשרת טיפול במשימות קליטה, איתור, הפצה והפקה של המסמכים לקראת אירוע מסוים

ההנחיות של בנק ישראל - פתח למגזרים אחרים

בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד-בינת, תטמיע פתרון תוכנה ארגונית בלשכות ההנהלה של בנק ישראל. הטמעת התוכנה נועדה לאפשר תמיכה בניהול מסמכים, ייעול תהליכי עבודה, אינטגרציה וארגון מידע. היקפו של הפרויקט, שצפוי להסתיים בסוף 2012, מוערך ביותר ממיליון שקלים.

פתרון התוכנה הארגוני כולל מערכת חכמה לניהול מסמכים, המאפשרת טיפול במשימות קליטה, איתור, הפצה והפקה של המסמכים לקראת אירוע מסוים. כמו כן קיימות יכולות תיאומים, תזכורות, שיתוף פעולה בין משתמשים, מעקבים הכוללים בקרת סטאטוס, מטלות ופרויקטים.

פתרון התוכנה מתבסס על פלטפורמת SharePoint 2010 של מיקרוסופט (Microsoft) בשילוב כלים משלימים כגון Nintex Workflow 2010, המיוצג בישראל בלעדית על ידי בינת מערכות תוכנה. Nintex Workflow מאפשר יישום מלא של תהליכי עבודה ארגוניים, על ידי אינטגרציה עם מערכות הניהול הקיימות של הבנק, הנעת תהליכים אוטומטיים, קבלת תמונה ויזואלית מלאה, זיהוי 'צווארי בקבוק' ואת הנושאים הדורשים טיפול ברמות הניהול השונות, כמו גם התניות ואישורים מוגדרים, עיבודם והפצתם לגורמים הרלוונטיים בארגון ומחוצה לו להמשך טיפול.

אורן אריאל, מנהל מכירות בינת מערכות תוכנה, אמר כי "פתרון התוכנה הארגוני, הכולל את השימוש בכלי לניהול התהליכים Nintex Workflow, וכלים נוספים המפחיתים את הדרישה לפיתוח, מאפשר גמישות מרבית, והיצמדות ליכולות המובנות הקיימות ב-SharePoint ולהטמעת הפתרון בעתיד בלשכות הבנק הנוספות. בנק ישראל הצטרף לעשרות לקוחות בישראל ולאלפים בעולם, המיישמים תהליכי עבודה באמצעות Nintex Workflow".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים