איציק בנבנישתי, בזק בינלאומי: "גם ב-2012 צפויה אי-ודאות, מה שמגדיל את חשיבות המנמ"רים בעת הזו"

"השנה שהסתיימה לא מכבר הייתה מטורפת לספקים וגם למנמ"רים - הרבה מעבר למה שצפו התחזיות בתחילת השנה", אמר בנבנישתי, מנכ"ל החברה ● הוא הוסיף, כי "מה שנדרש מכל אחד ואחד מכם הוא להביט במראה ולומר: 'מה אני יכול לעשות בארגוני, במדינתי, על מנת לשיר את שירת חיי, על מנת ליצור את העתיד ולהשפיע'"

"גם ב-2012 צפויה אי-ודאות – מה שמגדיל את חשיבות התפקיד והתיפקוד של המנמ"רים בעת הזו. שנת 2011 שהסתיימה לא מכבר, הייתה שנה מטורפת לחלוטין בהיבט ה-IT, לספקים וגם למנמ"רים, הרבה מעבר למה שצפו התחזיות תחילת 2011. אני לא בטוח ששנת 2012 תהיה טובה יותר", כך אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי.

בנבנישתי היה ראשון הדוברים בכנס KickOff 2012, המציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית 2012. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך הבוקר (א') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה. האירוע נערך בסימן ציון מלאות 30 שנים להקמת אנשים ומחשבים, ובמסגרתו הוענקו אותות הצטיינות ל-28 מנמ"רים, מנהלי טכנולוגיות ומנהלי אבטחת מידע. שאול לביא, לשעבר איש ממר"ם, קיבל במהלך הכנס פרס על מפעל חיים.

בנבנישתי ציטט בדבריו את המימרה המבדחת שלפיה "הכי קשה לערוך תחזיות, בעיקר אם הן נוגעות לגבי העתיד". לדבריו, "חלק מהתחזיות סותר את האחרות. אנחנו לא יודעים באמת מה הולך להיות. מה שבטוח הוא שאי הוודאות תימשך וככל הנראה אף תגדל".

מצב מורכב זה, אמר בנבנישתי, מביא לכך ש-"קשה יותר לפעול בתנאי אי ודאות, כשגם מידת אי הוודאות לא ידועה. לכן, מה שנדרש מכל אחד ואחד מכם הוא להביט במראה ולומר: 'מה אני יכול לעשות בארגוני, במדינתי, על מנת לשיר את שירת חיי, על מנת ליצור את העתיד ולהשפיע'".

לדבריו, עולם ה-IT הישראלי סופג וסובל מהשפעות מרובות, לרבות המצב הכלכלי במדינה ובעולם והמצב הגיאו-פוליטי באזור. כל אלה, אמר, "חזקים מהרבה מכל פעילות מיחשובית. לכן, אם כל אחד יוכל להשפיע בסביבת המיקרו שלו, ייתכן שהשינויים והפעילויות המצטברים, המצרפיות שלהם, ייצרו 2012 טובה יותר".

הוא התייחס לפעילויות החברה שבראשה הוא עומד ואמר, כי "לפני שלוש שנים ערכנו תחזית. הבנו שלושה דברים: האינטרנט הולך ומתפתח בכל רמת הצריכה שלו, חלה עלייה בחשיבות של היבט השרידות והאבטחה והעולם הולך ומתפתח לעבר מיחשוב ענן". על מנת לענות לשלוש מגמות אלה, אמר בנבנישתי, פעלה החברה להנחת הכבל התת-ימי בסיב אופטי.

הוא סיים בציינו, כי "יש למנמ"רים חשיבות רבה עבור התעשייה הישראלית, וחובה עליהם לשיר את שירת חייהם אל מול כל תהפוכות ומצבי אי הוודאויות שקרו וגם יקרו. אתם, המנמ"רים, בעלי היכולת לעשות ולהשפיע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים