גרמניה: בית המשפט דחה תביעה של סמסונג כנגד אפל

פסק הדין מתייחס רק לפטנט אחד מבין 13 פטנטים שלגביהם מתנהלים כיום דיונים משפטיים בגרמניה, הבהיר פלוריאן מילר, מומחה עצמאי לפטנטים ● כידוע, שתי החברות מנהלות כיום שורה ארוכה של קרבות משפטיים, במדינות רבות ברחבי העולם - מארצות הברית ועד אוסטרליה, צרפת ויפן

בית המשפט במנהיים שבגרמניה דחה ביום ו' תביעה שהגישה סמסונג (Samsung) כנגד אפל (Apple), על הפרת זכויות בפטנט. שתי החברות שמתחרות על הבכורה בשוק התוסס של הטלפונים החכמים מנהלות כיום שורה ארוכה של קרבות משפטיים, במדינות רבות ברחבי העולם – מארצות הברית ועד אוסטרליה, צרפת ויפן.

"פסק הדין מתייחס רק לפטנט אחד מבין 13 פטנטים שלגביהם מתנהלים כיום דיונים משפטיים בגרמניה, ומבין עשרות פטנטים שהוגשו תביעות לגביהם ברחבי העולם", הבהיר פלוריאן מילר, מומחה עצמאי לפטנטים. "זו אינה התביעה הראשונה שנדחית, וסביר להניח שגם לא תהיה האחרונה".

"אנו מאוכזבים שבית המשפט בגרמניה לא הסכים עמנו שאפל מפירה את הזכויות ביחס לפטנט הספציפי הזה", נמסר בהודעה שפרסמה סמסונג. בחברה מדרום קוריאה לא החליטו עדיין אם לערער על ההחלטה מיום ו'. דיונים על פטנטים נוספים נקבעו ל-27 בינואר ול-2 במרץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים