מיקרוסופט פרסמה את דרישות החומרה המינימאליות לטאבלטים שיתבססו על חלונות 8

על פי מסמכים שפרסמה ענקית התוכנה, טאלבטים שיתבססו על מערכת ההפעלה החדשה שלה יצטרכו להציע רזולוציית מסך של 1,366x768 פיקסלים לפחות, כשהכרטיס הגרפי יצטרך לתמוך ב-Direct3D 10 עם מנהל התקן שתואם לסביבת חלונות 8 ● כמו כן, המסך צריך לתמוך באפשרות של חמש נגיעות בו זמנית, ושדרוגים והתקנות חדשות של מנהלי התקנים יתבצעו מבלי שהמשתמשים יידרשו להפעיל את המכשיר מחדש

מיקרוסופט (Microsoft) מעלה הילוך לקראת השחרור של חלונות 8, ולאחרונה פרסמה החברה מסמכים שמתארים את דרישות החומרה המינימאליות עבור יצרניות טאלבטים ומחשבים עם מסך מגע מתהפך שיירצו להוציא מקו הייצור שלהן מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה החדשה של ענקית התוכנה.

כך, לדוגמה, טאבלטים מבוססי חלונות 8 יצטרכו להציע חמישה כפתורים פיזיים מסביב למחשב – הפעלה/כיבוי, נעילת סיבוב, עוצמת קול (שני כפתורים, מעלה ומטה) וכפתור חלונות. כפתור החלונות יהיה בגודל מינימאלי של 10.5 מ"מ, אבל לגבי הצורה המדויקת שלו אין כרגע תקן. לחיצה על כפתור ההפעלה/כיבוי וחלונות בו זמנית תהיה מקבילה ללחיצה על Ctrl + Alt + Delete במקלדות הפיזיות של ימינו, והיצרנים יהיו חייבים לספק את היכולת הזו כדי שניתן יהיה לגשת, בין השאר, למנהל התוכניות של חלונות.

בנוסף, טאבלט שיתבסס על חלונות 8 יצטרך להציע רזולוציית מסך של 1,366×768 פיקסלים לפחות, כשהכרטיס הגרפי יצטרך לתמוך ב-Direct3D 10 עם מנהל התקן שתואם לסביבת חלונות 8. כמו כן, המסך צריך לתמוך באפשרות של חמש נגיעות בו זמנית לפחות – כלומר, המשתמשים יוכלו להשתמש בכל האצבעות של יד אחת כדי לבצע פעולות על מסך המגע.

מבחינת אחסון, על פי המסמכים שפרסמה מיקרוסופט, צריכים להישאר לאחר כל ההגדרות וההתקנות הראשוניות לפחות 10 ג'יגה-בייט פנויים, וה-BIOS צריך לתמוך בתקן UEFI החדש. מבחינת קישוריות צריך המחשב לתמוך, כמובן, ברשת אלחוטית, ובבלוטות' 4.0 + LE (אנרגיה נמוכה) לפחות וגם להציע יציאת USB 2.0 חשופה אחת לפחות.

האיכות המינימאלית של המצלמה תהיה 720 פיקסלים, ויהיה גם חיישן אור סביבתי במסגרת. כמו בכל טאבלט אחר, גם בטאבלטים שיריצו את חלונות 8 יהיו שלושה החיישנים המינימאליים: מגנומטר, מד תאוצה שתומך בשלושה צירים, וג'ירוסקופ.

מעבר לכך מציבה מיקרוסופט דרישה שהמחשב יתעורר חזרה לחיים ממצב המתנה אחרי 2 שניות, אבל זה תקף רק לגבי מחשב שמבוסס על מעבד של אינטל (Intel). בנוגע לשדרוגים והתקנות חדשות של מנהלי התקנים – מיקרוסופט דורשת כי תהליכים אלו יתבצעו מבלי שהמשתמשים יידרשו להפעיל את המכשיר מחדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים