גיל ילון, קומג'ן: "תחום רשתות התקשורת מתפתח ומשתנה באופן תמידי"

"המגמות העיקריות אותן ניתן לזהות נוגעות בנושאים מגוונים, כמו חידושים ברשתות הגישה, רשתות Datacenters, רשתות אלחוטיות בכל מקום, הדור הרביעי של הסלולר (LTE), יישומי IP מתקדמים, שילוב בין רשתות התקשורת הייעודיות השונות לרשת אחת ועוד", אמר ילון בהרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים ● הוא פירט מגוון רחב של טכנולוגיות חדשות, סקר טופוטלוגיות וטכנולוגיות של מרכזי מיחשוב, ודיבר על שילובם בארגון תוך התייחסות לשיקולים השונים הקשורים בתשתיות התקשורת

"תחום רשתות התקשורת מתפתח ומשתנה באופן תמידי, במטרה להתאים את עצמו לצרכים ולרצונות של המשתמשים וחברות התקשורת, ומציע חידושים ושיפורים על מנת לייעל חברות וחוויות משתמשים ואף לחסוך עלויות", כך אמר גיל ילון, מנכ"ל חברת קומג'ן – המספקת ייעוץ ויישומי טכנולוגיות תקשורת ואבטחת מידע לארגונים. לדברי ילון, שאמר את הדברים במסגרת הרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים, "המגמות העיקריות אותן ניתן לזהות נוגעות בנושאים מגוונים, כמו חידושים ברשתות הגישה, רשתות Datacenters, רשתות אלחוטיות בכל מקום, הדור הרביעי של הסלולר (LTE), יישומי IP מתקדמים, שילוב בין רשתות התקשורת הייעודיות השונות לרשת אחת ועוד".

במסגרת ההרצאה, פירט ילון מגוון רחב של טכנולוגיות חדשות ונתן דוגמאות שונות לשיפורים טכנולוגיים בתחום ניהול המכשירים הניידים בארגון (MDM, ר"ת Mobile Device Management), וסיפר על כלים ופתרונות המאפשרים הפצת אפליקציות "Over The Air", הגדרות קונפיגורציה ואפשרויות נוספות, שמביאות לאופטימיזציה של השימוש במכשירים השונים, תוך שמירה על כללי אבטחת מידע, עבור מגוון רחב של מכשירים ניידים כמו טאבלטים, סמארטפונים, מדפסות ומכשירים נוספים. MDM, קבע ילון, מאפשר חסכון בעלויות תמיכה.

בהמשך סקר ילון גם טופוטלוגיות וטכנולוגיות של מרכזי מיחשוב, ושילובם בארגון תוך התייחסות לשיקולים השונים הקשורים בתשתיות התקשורת. לדבריו, "אחת המגמות הבולטות בעולם התקשורת היא נטיית ארגונים וחברות רבות לעבור למיחשוב ענן, המאפשר אחסון ועיבוד נתונים ברשת בצורה מרכזית ובכך מקטין את עלויות הרכישה של ציוד, תוכנות תשתית וניהול המערכות. בנוסף, מאפשר המעבר לענן גם גישה למאגרי המידע של החברה בכל זמן ומכל מקום".

ילון הדגיש את "חשיבות השילוב והיישום של טכנולוגיות בסביבה העסקית, משלב הקמת התשתית, תוך לימוד והטמעת השינויים בצורה אופטימלית ועד מתן דרכים לתמיכה לאחר יישום הפתרונות החדשים".

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה ואנשים ומחשבים הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בעולם מערכות המידע בישראל. בקורס השתתפו בשנים האחרונות מאות מבכירי תחום מערכות המידע ומנהלי מערכות המידע בשוק הישראלי, והוא זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים. את הקורס, שמהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים, מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק כגון קוקה קולה, פלאפון וידיעות אחרונות.

המחזור הבא של הקורס ייפתח בחודש פברואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים