ידידיה הוניג (כי"ל) ואיציק מלאך (בנק לאומי) זכו בפרסים על מפעל חיים

הפרסים הוענקו במסגרת כנס KickOff 2012, המציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית 2012 ● בנימוקי הפרס שניתן להוניג, מנהל אגף מערכות המידע של כי"ל דשנים, נכתב שהוא "הביא לפעילות יוצאת דופן בתוך כי"ל ובמשך שנים היווה מודל לחיקוי להטמעת מערכת ה-ERP של סאפ בקרב חברות ישראליות" ● על מלאך, משנה למנכ"ל בנק לאומי, נכתב ש-"במהלך השנים מלאך הנהיג פרויקטים גדולים בתחום המיחשוב, שסייעו לבנק להיות מוביל בתחומו"

ידידיה הוניג – מנהל אגף מערכות המידע של כי"ל דשנים, ואיציק מלאך – משנה למנכ"ל בנק לאומי, זכו בפרס מפעל חיים במסגרת כנס KickOff 2012, המציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית 2012.

הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אתמול (א') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה. האירוע נערך בסימן ציון מלאות 30 שנים להקמת אנשים ומחשבים. במסגרת הכנס הוענקו 28 אותות הצטיינות למנמ"רים, סמנכ"לי טכנולוגיות ומנהלי אבטחת מידע בארגונים, לציון פועלם ב-2011.

מימין: ידידיה הוניג, מנהל אגף מערכות המידע של כי"ל דשנים, ואיציק כהן, מנהל מערכות המידע של כי"ל דשנים אירופה. צילום: קובי קנטוראיציק כהן, מנהל מערכות המידע של כי"ל דשנים אירופה, הקריא את הנימוקים להענקת הפרס של הוניג. הוא ציין, כי "הוניג הביא לפעילות יוצאת דופן בתוך כי"ל. הוא הצליח לחבר את הפעילות של כל החברות הפועלות בעולם והוביל את אגף מערכות המידע במשך שני עשורים בכי"ל".

כהן הוסיף, כי "הוניג העלה לאוויר בהצלחה מערכת ERP של סאפ (SAP), ובמשך שנים היווה מודל לחיקוי להטמעת המערכת בקרב חברות ישראליות. שנים הוא אירח ולימד מנמ"רים מארגונים מכלל התעשיות בארץ שרצו ללמוד מהניסיון שנצבר". לדבריו,"הוניג גם עסק בהטמעת מערכות אבטחת מידע. בנוסף, הוא הרבה בפעילות בתחום התרומה לקהילה ולחברה".

פלי הנמר הקריא את הנימוקים למתן הפרס למלאך ואמר, כי "מלאך מקבל אות הוקרה מיוחד, על הצטיינות מתמדת. ב-17 השנים האחרונות הוא מכהן כמנמ"ר בנק לאומי, ובשנים האחרונות הוא בדרגת מישנה למנכ"ל. במהלך שנים אלה מלאך הנהיג פרויקטים גדולים בתחום המיחשוב, שסייעו לבנק להיות מוביל בתחומו".

במהלך הכנס הוענק פרס מפעל חיים גם לשאול לביא, לשעבר עובד משרד הביטחון, על תרומתו למיחשוב בצה"ל. בנימוקי הפרס נכתב, כי "לביא עבד ותרם למיחשוב הצבאי במשך חמישה עשורים, במסירות ותוך השקעה מתמדת, ועל כך החליטה מערכת אנשים ומחשבים להעניק לו אות על מפעל חיים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמעון

    ידידיה משכמו ומעלה איש מקסים, מנהל מדהים, הוביל את החברה להשגים טכנולוגיים רבים... כן ירבו כמוהו!!!

אירועים קרובים