סבינה גלנט, ג'ון ברייס הדרכה: "ITIL הינה שיטת ניהול מערכות המידע המקובלת ביותר בעולם"

"ITIL נמצאת בשימוש רחב בארץ - הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי", אמרה גלנט, מובילת תחום ה-ITIL בג'ון ברייס הדרכה ויועצת בכירה בתחום, בהרצאה שנשאה בפני משתתפי קורס מנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים ● לדבריה, "בנובמבר 2011 יצאה לאוויר העולם מהדורת 2011, אשר מתפרסמת 4 שנים לאחר השינוי המהותי האחרון ומיישרת קו בין כל חמשת הספרים הקיימים, על מנת שלכולם יהיה פורמט אחיד"

"ITIL הינה שיטת ניהול מערכות המידע המקובלת ביותר בעולם", כך אמרה סבינה גלנט, מובילת תחום ה-ITIL בג'ון ברייס הדרכה ויועצת בכירה בתחום, בהרצאה שנשאה בפני משתתפי קורס מנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים. לדבריה, "ITIL נמצאת בשימוש רחב בארץ – הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי".

גלנט פירטה בפני המשתתפים את החידושים האחרונים בתחום ואמרה, כי "בנובמבר 2011 יצאה לאוויר העולם מהדורת 2011. מהיום ואילך אין יותר גרסאות, אלא מהדורות". לדבריה, "המהדורה הנוכחית מתפרסמת 4 שנים לאחר השינוי המהותי האחרון ומיישרת קו בין כל חמשת הספרים הקיימים, על מנת שלכולם יהיה פורמט אחיד".

גלנט ציינה, כי "ספר האסטרטגיה קיבל תשומת לב מיוחדת וניתן למצוא בו התייחסות ייעודית לתחום אסטרטגית ניהול ה-IT לעומת ניהול אסטרטגיה ארגונית". אלמנטים נוספים שבאים לידי ביטוי במהדורה, אמרה גלנט, "הם ההתייחסות לנושא הענן בעידן החדש והתמקדות בתצורות החדשות של מיקור חוץ".

עוד אמרה גלנט, כי "פרסום המהדורה השפיע גם על מבחני ההסמכה והחל מינואר 2012 כל הבחינות במכלול המסלולים יתקיימו בהתאם למהדורת 2011".

גלנט סיימה באומרה, כי "ג'ון ברייס מובילה גם בתחום זה ומאפשרת ללקוחותיה לבחור במגוון מסלולי הדרכה ובהם מסלול מוכר להסמכה בינלאומית, כולל הכנה לבחינה; קורסים ללא הסמכה; שילוב ITIL במסגרת קורסי ניתוח מערכות; יום עיון מרוכז בתחום למנהלים בכירים; תפירת קורס בהתאם לדרישת הלקוח ובתאום מלא".

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה ואנשים ומחשבים הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בעולם מערכות המידע בישראל. בקורס השתתפו בשנים האחרונות מאות מבכירי תחום מערכות המידע ומנהלי מערכות המידע בשוק הישראלי, והוא זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים. את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק כגון קוקה קולה, פלאפון וידיעות אחרונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים