רז דרבי, חברת מפעיל: "תחום ההדפסה מענן צפוי לפרוץ"

"מדובר בדור ההדפסה הרביעי - סטודנט יושב בבית, דרך רשת או טלפון חכם שולח להדפסה ולמחרת לוקח את החומרים המודפסים", אמר דרבי, מנהל פעילות הדפסה והדמיה בחברה ● לדבריו, "ניהול הדפסות ארגוני בענן יאפשר לקחת גוף מבוזר על רשתות שונות ולחבר אותן"

"תחום ההדפסה מענן יפרוץ קדימה, ואנחנו נהיה אלה שנחבר זאת לרשת", אמר רז דרבי, מנהל פעילות הדפסה והדמיה בחברת מפעיל, שעוסקת בתחום. לדבריו, "מדובר בדור ההדפסה הרביעי – סטודנט יושב בבית, דרך רשת או טלפון חכם שולח להדפסה ולמחרת לוקח את החומרים המודפסים".

דרבי דיבר במסגרת פאנל שנערך בכנס KickOff 2012, המציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית 2012. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך שלשום (א') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה. מנחה הפאנל היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים. האירוע נערך בסימן ציון מלאות 30 שנים להקמת אנשים ומחשבים, ובמסגרתו הוענקו אותות הצטיינות ל-28 מנמ"רים, מנהלי טכנולוגיות ומנהלי אבטחת מידע.

"אנחנו מסוגלים לספק הדפסה מענן מכל מקום – ממכשיר המתחבר למדפסת ספציפית או לרשת הדפסה ארגונית", הוסיף שלום. "המשמעות היא שאפשר לשלוח להדפסה אפילו מהטלפון החכם".

ירון פרישמן, מנהל מכירות ב-Med-1. צילום: קובי קנטורהוא סיכם בציינו, כי "ניהול הדפסות ארגוני בענן יפתור שני סוגי בעיות: עבור ארגונים לא גדולים, שלא רוצים להשקיע בתחום, ועבור ארגונים מבוזרים, שלא כל סניפיהם נמצאים באותה רשת. באמצעות הפתרון הזה ניתן לקחת גוף מבוזר על רשתות שונות ולחבר אותן".

"דרישה לשירותי ענן – גם במגזר הפיננסי"

ירון פרישמן, מנהל מכירות ב-Med-1, ציין שהחברה היא ספקית שירותי אירוח. "הקמנו מתקנים עם רמות שרידות", אמר. "אנחנו נותנים מענה בעיקר ללקוחות שרוצים שרידות גבוהה עבור מערכות המיחשוב שלהם, בעולמות הייצור והגיבוי".

הוא ציין, כי "יש לנו לקוחות מהמגזר הפיננסי, וגם במגזר זה קיימת דרישה לשירותי ענן. אנחנו נותנים מענה ללקוחות הללו עם רמה ייחודית של מתקן. אנחנו מציעים פתרון למיחשוב ענן פרטי".

פרישמן סיים בציינו, כי החברה הולכת לכיוון של הדור הבא של מרכזי המיחשוב, NGDC, ותציע פתרונות מבוססי מיחשוב ענן בתוך המתקנים ובין המתקנים ללקוחות החברה.

"אנחנו נותנים שירות ולא רק נדל"ן"

איל צפריר, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומנמ"ר בזק בינלאומי, אמר שלקוחות החברה יכולים ליהנות בדטה סנטר שלהם משורה של שירותים, בהם אירוח וניהול שרתים, שרתים וירטואליים ומגוון שירותים מנוהלים, כגון גיבוי, אבטחת מידע, מניעת התקפות, ניטור ובניית סטטיסטיקות.

איל צפריר, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומנמ"ר בזק בינלאומי. צילום: קובי קנטור"חוות השרתים בנויה על פי מיטב הטכנולוגיה ומתהדרת בכלי ניהול מתקדמים", ציין צפריר. "היא מציעה פתרון מלא ללקוחות, המשלב שירותי תקשורת מנוהלים ואינטגרציה".

לדבריו, "אנחנו נותנים שירות ולא רק נדל"ן. בהיצע שלנו יש מגוון שירותים: איזון עומסים, פסי שקעים מנוהלים (32 אמפר לארון), גיבוי למערכות VTL, שירותים מנוהלים, שירותי איחסון וכן ניטור – בסיסי ומתקדם. בנוסף, אנחנו מספקים שירותי אבטחת מידע, אם ברכישת פתרונות אבטחת מידע ייעודיים ואם בביצוע בדיקות אבטחה לשרתים".

צפריר סיים בציינו, כי "נספק פתרונות אבטחה שיהיו טובים גם לארגוני אנטרפרייז. נייצר שכבת תזמור מלאה, כך שהכול ייעשה על ידי מכונות. הלקוחות יוכלו לבנות כל שירות ולשים אותם באתר שלנו".

"מלם מאמינה במיחשוב ענן"

אלון זילבר, ה-CTO של מלם מערכות מקבוצת מלם-תים, אמר ש-"מלם מאמינה במיחשוב ענן. היא רואה את התחום כחשוב וככזה שיקדם אותה ואת לקוחותיה. לכן, היא הקימה באחרונה חטיבה ייעודית לנושא".

אלון זילבר, ה-CTO של מלם מערכות מקבוצת מלם-תים. צילום: קובי קנטור"למנמ"רים לא תהיה ברירה אלא להטמיע פתרונות של מיחשוב ענן", הוסיף זילבר. "זה יקרה בגלל הכניסה של רכיבי המיחשוב הניידים, חלקם מהבית, של העובדים למערכות המיחשוב הארגוני. תחנות הקצה של העובדים לא יהיו אלה של העבודה, כי אם טלפונים חכמים".

הוא אמר, כי "ניתן שירות ליישומים, לחומרה, לתשתיות, לצד פתרונות אבטחת מידע לענן ועוד". בסיום דבריו ציין זילבר, כי "בעולם המיחשוב הנייד המנמ"ר אינו יודע מי הם המשתמשים. לכן, נדרשת סביבה גמישה, אלסטית ורובסטית שעימה הוא יוכל לפעול ביתר קלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים