שינוי ייעוד למיזם ה-VOD של אורנג' – מהמחשב לסמארטפונים וטאבלטים

בסוף החודש שעבר הופסקה פעילותו של אתר Orange VOD, שהחל את דרכו לפני שלוש שנים בהשקעה של 15 מיליון שקלים ● בפרטנר הוחלט, כי אין טעם לשמר, לתחזק ולפתח פלטפורמה נפוצה ולא ייחודית לאור התפתחותם של הסטרימרים למיניהם ותחרות עזה מצד ספקיות תוכן, כמו הוט, יס, ופורטלי אינטרנט, ובמקום זה החליטו בחברה להתמקד בפיתוח טכנולוגי של ערוצי התוכן הללו לסמארטפונים וטאבלטים

בסוף החודש שעבר הופסקה פעילותו של אתר Orange VOD, שהחל את דרכו לפני שלוש שנים תחת השם Orange Time, בהשקעה של 15 מיליון שקלים.

בפרטנר הוחלט כי אין טעם לשמר, לתחזק ולפתח פלטפורמה נפוצה ולא ייחודית לאור התפתחותם של הסטרימרים למיניהם ותחרות עזה מצד ספקיות תוכן, כמו הוט, יס, ופורטלי אינטרנט, מה גם, שנראה כי פרטנר לא הצליחה לייצר דרכו הכנסות משמעותיות. אי לכך, הוחלט בחברה להתמקד בפיתוח טכנולוגי של ערוצי התוכן הללו למכשירי קצה אחרים ולא ל-PC – הסמארטפונים והטאבלטים.

כעת פועל ערוץ Orange VOD רק במכשירי סמארטפונים וטאבלטים, ומציע תוכני וידיאו בתשלום. סביר להניח, כי תוכני ה-VOD לא ייעלמו ממפת פעילות התוכן של פרטנר, שצפויה להשיק פעילויות נוספות בתחום, בעיקר בתחום ה-IPTV, כדי להגיע גם לטלוויזיה בסלון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים