ג'וניפר רוכשת את הטכנולוגיה וכוח האדם של BitGravity, המתמחה בתחום ה-CDN

טכנולוגיית ה-CDN של BitGravity תצורף למערך פתרונות המדיה וניהול התוכן של ג'וניפר, MediaFlow ● מג'וניפר נמסר, כי פתרונות משולבים שלה ושל BitGravity צפויים להגיע לשוק בהמשך השנה ● התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) רכשה את הטכנולוגיה ואת כוח אדם מ-BitGravity, חברה בת של טאטא תקשורת (Tata Communications), הפועלת בעולם ה-CDN (ר"ת Content Delivery Networks), ומספקת שכבת ניהול והעברת תוכן בין רשתות ונקודות תקשורת. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

טכנולוגיית ה-CDN של BitGravity תצורף למערך פתרונות המדיה וניהול התוכן של ג'וניפר, MediaFlow. מג'וניפר נמסר, כי פתרונות משולבים שלה ושל BitGravity צפויים להגיע לשוק בהמשך השנה. הטכנולוגיה שנרכשה, נמסר, "תאפשר לספקי שירות ולחברות מדיה באינטרנט לספק תוכן מקוון ולהעביר אותו במהירות, בצורה יעילה וחסכונית, תוך שיפור החווייה של משתמשי הקצה".

לפני שנתיים רכשה ג'וניפר את אנקינה (Ankeena Networks) לטובת טכנולוגיית MediaFlow שלה.

"יש לנו מחויבות מתמשכת להשקעה ולאספקת פתרונות בעלי ערך עבור לקוחות המעוניינים לספק מדיה עשירה ותוכן וידאו באינטרנט, במתכונת של 'לפי דרישה', עם מירב הביצועים, היעילות ויכולת גידול", נמסר מג'וניפר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים