אפל תשלב במוצריה את תקן ה-Wi-Fi החדש כבר השנה

בכוונת ענקית המיחשוב לשלב את הרכיבים האלחוטיים החדשים בתקן 802.11ac לאורך כל קו המוצרים שלה, כולל בדגמים העתידיים של מכשירי ה-iPhone וה-iPad ● תקן האינטרנט האלחוטי החדש עתיד להציע מהירות גלישה גבוהה פי כמה מהתקן הנוכחי, 802.11n, אשר אושר באופן רשמי רק ב-2009

אפל (Apple) תהיה ככל הנראה אחת מיצרניות המיחשוב הראשונות בעולם לאמץ את תקן ה-Wi-Fi החדש, 802.11ac, שמצוי עדיין בשלבי טיוטה – כך על פי דיווחים שצצו ברשת במהלך היום. תקן האינטרנט האלחוטי החדש, שמוצרים המבוססים עליו הוצגו לראשונה בתערוכת CES, יציע מהירות גלישה גבוהה פי כמה מהתקן הנוכחי, 802.11n, אשר אושר באופן רשמי רק ב-2009.

אפל, על פי הדיווחים, מתכוונת לשלב את הרכיבים האלחוטיים החדשים לאורך כל קו המוצרים שלה, כולל בדגמים העתידיים של מכשירי ה-iPhone וה-iPad. כך, למשל, עתידה אפל להוסיף רכיב מבוסס 802.11ac לגרסה הבאה של מוצר הגיבוי Time Capsule, תחנות ה-AirPort, מכשירי ה-Apple TV וגם למחשבים הניידים מתוצרתה.

עם זאת, יש לזכור שתקן 802.11ac לא יציע, בניגוד לקודמו, תמיכה אחורנית, כך שבעלי רשתות יצטרכו לקחת בחשבון שילוב של רכיבים ישנים עם חדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים