טל נתנוביץ', דניה-סיבוס: "שליש מעובדי החברה עבר לסמארטפונים – והתפוקה גדלה בצורה מטורפת"

"השימוש בטלפונים חכמים בקרב עובדי השטח בחברה שינה את אופן העבודה שלהם", אמר נתנוביץ', מנמ"ר החברה ● "כך, למשל, מנהלי פרויקטים, השוהים בשטח, לא צריכים להגיע למשרד בהקשר זה; בעזרת רכיבי המיחשוב הנייד והטלפונים החכמים הם רואים את כל התכתובות שרלוונטיות להם ואת כל תכניות העבודה", ציין

"שליש מעובדי החברה עבר לעבוד עם טלפונים חכמים, דבר שהביא להגדלת התפוקה וקצב העבודה בחברה בצורה מטורפת", כך אמר טל נתנוביץ', מנמ"ר דניה-סיבוס.

נתנוביץ' דיבר במסגרת פאנל בנושא העולם הנייד שנערך בכנס KickOff 2012, המציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית 2012. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך השבוע במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה. מנחה הפאנל היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים. האירוע נערך בסימן ציון מלאות 30 שנים להקמת אנשים ומחשבים, ובמסגרתו הוענקו אותות הצטיינות ל-28 מנמ"רים, מנהלי טכנולוגיות ומנהלי אבטחת מידע.

לדברי נתנוביץ', "השימוש בטלפונים חכמים בקרב עובדי השטח בחברה שינה את אופן העבודה שלהם. כך, למשל, מנהלי פרויקטים, השוהים בשטח, לא צריכים להגיע למשרד בהקשר זה. בעזרת רכיבי המיחשוב הנייד והטלפונים החכמים הם רואים את כל התכתובות שרלוונטיות להם ואת כל תכניות העבודה".

זאב הירשמן, מנמ"ר אפריקה-ישראל. צילום: קובי קנטורהוא הוסיף, כי "כעת אנחנו דוחפים שיהיו פיתוחים נוספים בתחום המובייל, לטובת המשך ההתייעלות בחברה. אנחנו שואפים להגיע למצב שמי שנמצא בשטח לא יצטרך להגיע כלל למשרדים, כי את כל הנתונים והמידע שהוא זקוק להם הוא יקבל ברכיבים הניידים".

עבודה – לא רק מהבית

זאב הירשמן, מנמ"ר אפריקה-ישראל, ציין ש-"עולם המיחשוב הנייד הביא לשינוי משמעותי באופני העבודה של העובדים. בעבר, רק מעטים עבדו מהבית, מחוץ למשרד או מחו"ל, ואילו כיום המדבר בתופעה נפוצה".

הוא אמר, כי האתגרים בטיפול ובתפעול עולם המיחשוב הנייד הם הצורך בניהול ובשליטה על המידע המועבר לרכיבי הקצה, והטיפול בהיבטי אבטחת המידע של רכיבים אלה.

"בלי מערכת ניהול ו-MDM אי אפשר לתפקד"

יוני ראוכברגר, סמנכ"ל מערכות המידע של קל אוטו, אמר ש-"כיום, בארגונים רבים לעובדים רבים יש טלפונים חכמים. בהנחה שהם מקושרים ליישומים הארגוניים, מה שנדרש הוא מערכת ניהול אמיתית ו-MDM. בלעדיהם אי אפשר לתפקד".

יוני ראוכברגר, סמנכ"ל מערכות המידע של קל אוטו. צילום: קובי קנטורלדברי ראוכברגר, "קל אוטו מצויה במהפך גדול בשנה האחרונה, ביצענו פרויקטים גדולים שמכניסים את החברה לעולם המיחשוב הנייד. הפרויקטים הללו יביאו לצמצום כמות הניירת בארגון, שכן חלק ניכר מהעבודה, שמבוצע כיום עם ניירת, יהפוך להיות דיגיטלי. העבודה תבוצע על בסיס טאבלטים, לרבות חתימה דיגיטלית, בלי צורך בנייר ובסריקות של מסמכים פיזיים".

"האתגר הוא חיבור בין שבע מערכות מיחשוב", אמר ראוכברגר. "תמיד יש חששות, אבל אם לא נעשה – לא נצליח".

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ספי

    מר נתנוביץ. מדוע במקום להתקין רכיבי מיחשוב מיוחדים לנייד, לא תשתמש בשירותי ענן ? אין התקנות, אין רכיבים. כניסה חופשית ומהירה לכל המידע בארגון מכל מכשיר נייד. נקודה למחשבה....

אירועים קרובים