פייסבוק: בקרוב יופעל מנגנון טיים ליין בכל הפרופילים

המנגנון, שכיום משתמשים בו חלק מהגולשים, יורחב "בשבועות הקרובים" לכל בעלי הפרופילים ברשת החברתית הגדולה בעולם ● לאחר שיופעל הפרופיל יינתן למשתמשים פרק זמן של שבעה ימים שבהם יוכלו רק הם לצפות בתכנים ולערוך תיקונים במידת הצורך, ולאחר מכן יוצג ציר הזמן לכלל הציבור ● בפייסבוק מעוניינים לשלב את הטיים ליין בכל הפרופילים באתר, כדי לבסס עליו יישומים נוספים

מנגנון הטיים ליין החדש של פייסבוק (Facebook) מעורר טרוניות בקרב גולשים רבים – מה שלא מונע מהחברה להרחיב אותו לכל משתמשי הרשת החברתית הפופולרית. בהודעה שפורסמה אתמול (ג') בבלוג של פייסבוק צוין, כי "בשבועות הקרובים" יופעל המנגנון בכל הפרופילים של כ-800 מיליון החברים ברשת החברתית הגדולה בעולם.

לאחר שיופעל הפרופיל יינתן למשתמשים פרק זמן של שבעה ימים שבהם יוכלו רק הם לצפות בתכנים ולערוך תיקונים במידת הצורך, ולאחר מכן יוצג ציר הזמן לכלל הציבור. משתמשים המעוניינים בכך יוכלו לצפות בתכני הטיים ליין שלהם עוד קודם לכן.

מנגנון טיים ליין נחשף בראשונה בוועידת F8 שערכה פייסבוק בספטמבר האחרון. המנגנון מסדר את כל התכנים שהעלו המשתמשים לפרופיל שלהם על ציר הזמן. לדברי מרק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מאפשר המנגנון "לספר את כל הסיפורים החשובים מהחיים בדף אחד".

ברשת החברתית מעוניינים שהטיים ליין ישולב בכל הפרופילים של המשתמשים נוכח הכוונה לבסס עליו יישומים נוספים, דוגמת יישום Open Graph לשיתוף תכנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים