בריטניה: הדרישה לתקשורת אלחוטית תוכפל במהלך האולימפיאדה

במהלך המשחקים מתכוון משרד התקשורת המקומי להקצות לאזור לונדון לבדו למעלה מ-20,000 תדרים אלחוטיים - כפול מהכמות הזמינה לעיר בימים כתיקונם ● חלק מהתדרים שיוקצו מקורם בערוצים שאינם בשימוש, והשאר יושאלו ממשרדים אחרים בממשל הבריטי ואפילו מהצבא

משרד התקשורת הבריטי, שיהיה אחראי בין היתר על אספקת תקשורת האינטרנט במהלך אולימפיאדת לונדון שתיערך בקיץ הקרוב, מעריך כי במהלך המשחקים תוכפל הדרישה לתקשורת אלחוטית. ההערכה מתייחסת לתקופה של שבעה שבועות – החל משבוע לפני תחילת המשחקים בפועל ועד לסיום המשחקים הפאראלימיפיים, שייערכו מיד לאחר מכן באותם המתקנים.

במהלך המשחקים מתכוון משרד התקשורת המקומי להקצות לאזור לונדון לבדו למעלה מ-20,000 תדרים אלחוטיים. לשם השווה, בימים כתיקונם מסתפק המשרד בפחות ממחצית מכך. הדרישה, מציינים במשרד, צפויה לעלות לא רק בגלל הספורטאים והתיירים הרבים שימלאו את העיר, אלא גם בשל השירותים השונים שיסופקו במהלך המשחקים, דוגמת ציוד האבטחה שייפרס בכל המתקנים, באזורים מרכזיים בעיר ובדרכים הראשיות שמובילות למתקנים ולאזורי הבילוי.

כדי לעמוד בדרישה הצפויה, מתכוון המשרד להשתמש בערוצים שאינם נמצאים כיום בשימוש, כמו 800 מגה-הרץ ו-2.6 ג'יגה-הרץ. במקביל, בכוונתו לשאול תדרים גם ממשרדים אחרים בממשל הבריטי ואפילו מהצבא. "תדרי הרדיו והטלוויזיה בבריטניה הם גם כך מהעמוסים ביותר בעולם, אולם משחקי לונדון 2012 יגדילו באופן משמעותי את הדרישה", אמרה מנהלת התפעול הראשי של המשרד, ג'יל אינסקו. "עם זאת, חלק מהתדרים שנמצאים כיום בשימוש כבר משרתים יישומים בהם יעשה שימוש גם במהלך המשחקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים