טוצ'י לא פורש מתפקיד יושב ראש ומנכ"ל EMC – בינתיים

הוא נענה להפצרות מועצת המנהלים של החברה ו-"לאחר התחבטויות רבות" החליט להישאר בתפקידו עד 2013 ● "מבחינתי האישית, מעולם לא הייתי נמרץ יותר ומעולם לא חשתי התלהבות רבה יותר מההישגים שהחברה הזו יכולה להגיע אליהם", אמר ● טוצ'י ויתר הנהלת EMC מעוניינים שהמחליף שלו יבוא מתוך החברה

ג'ו טוצ'י נענה לבקשת מועצת המנהלים של EMC וחזר בו מכוונתו לפרוש השנה מתפקידי יושב הראש והמנכ"ל שלה – כך הוא אמר בשיחת ועידה עם משקיעים ואנליסטים שנערכה שלשום (ג')  לרגל פרסום הדו"חות הכספיים של החברה לרבעון האחרון של 2011 ולשנה כולה. זאת לאחר שבשנה שעברה הודיע טוצ'י, כי בכוונתו לפרוש מתפקידו ב-2012 ואף אמר שהחברה פתוחה לקבל הצעות לרכישתה.

טוצ'י אמר, כי "הם הפצירו בי לשקול מחדש את כוונתי לפרוש. לאחר התחבטויות רבות הסכמתי להמשיך לכהן כיושב ראש ומנכ"ל EMC עד 2013. מבחינתי האישית, מעולם לא הייתי נמרץ יותר ומעולם לא חשתי התלהבות רבה יותר מההישגים שהחברה הזו יכולה להגיע אליהם".

הוא הוסיף, כי במקביל, הוא שוקד על תוכנית להחלפתו באמצעות קידום של מנהל מתוך החברה. כמחליף אפשרי לטוצ'י הוזכר שמו של פאט גלסינגר, מנהל התפעול הראשי של EMC.

"מועצת המנהלים ואני מצפים שהמחליף יגיע משורות ההנהלה הנוכחית, המוכשרת והמנוסה, של EMC", אמר טוצ'י. "התחלתי כבר בהעברת סמכויות להנהלה הבכירה ובבוא העת נכריז על שמו של היורש".

בעקבות פרסום הדו"חות ביום ג' זינק השער של מניות EMC בקרוב ל-4% ובתום יום המסחר עלה שערן ב-7.25%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים