פלורידה: מוטורולה תובעת את אפל על הפרת זכויות בפטנטים

בכתב התביעה, שהוגש לבית המשפט של המחוז הדרומי בפלורידה, טוענת מוטורולה כי אפל מפירה את זכויותיה בשישה פטנטים ששולבו במכשירי iPhone 4S ובשירות iCloud ● זו התביעה השנייה שמגישה מוטורולה כנגד אפל בבית המשפט של המחוז הדרומי בפלורידה, והיא מבקשת מבית המשפט לפסוק לטובתה פיצויים וכן להוציא צו מניעה כנגד אפל ביחס לשני המוצרים שצוינו

במסגרת הקרבות המשפטיים האין-סופיים הגישה מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) תביעה על הפרה של זכויות בפטנטים כנגד אפל (Apple). בכתב התביעה, שהוגש לבית המשפט של המחוז הדרומי בפלורידה, טוענת מוטורולה כי אפל מפירה את זכויותיה בשישה פטנטים ששולבו במכשירי iPhone 4S ובשירות iCloud.

זו התביעה השנייה שמגישה מוטורולה כנגד אפל בבית המשפט של המחוז הדרומי בפלורידה, והיא מבקשת מבית המשפט לפסוק לטובתה פיצויים וכן להוציא צו מניעה כנגד אפל ביחס לשני המוצרים שצוינו.

"הפרת הזכויות על ידי אפל גרמה למוטורולה, ותמשיך לגרום לה, נזק שאינו בר תיקון, ואשר אין בחוק תרופה כנגדו, אלא אם יורה בית המשפט לאפל להפסיק את הפעילויות שיש בהן משום הפרת זכויות", על פי כתב התביעה שהגישה מוטורולה.

עוד ציינה מוטורולה, כי נאלצה להגיש תביעה נוספת משום שהוראה של בית המשפט אסרה עליה להוסיף טיעונים נוספים לתביעה הראשונה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת אפל. ממוטורולה נמסר בתגובה, כי "התביעה החדשה מתייחסת לאותם פטנטים שאליהם התייחסה התביעה הקודמת, אלא שבתביעה החדשה אנו מתייחסים להפרות כפי שהן באות לידי ביטוי בשני מוצרים חדשים – מכשירי iPhone 4S ושירות iCloud".

בשנה שעברה קבע בית משפט בגרמניה, כי אפל הפרה זכויות של מוטורולה בפטנט אחד, במכשירי iPhone ובמחשבי iPad. בפסק דין אחר נקבע, כי אפל הפרה זכויות של מוטורולה בשני פטנטים.

בשנה שעברה הודיעה גוגל (Google) על כוונתה לרכוש את מוטורולה מוביליטי תמורת 12.5 מיליארד דולרים. הרכישה עדיין לא נסגרה והיא מותנית בקבלת אישור מהרשויות, אך בהסכם בין שתי החברות נקבע כי על מוטורולה לקבל את אישור גוגל "לכל צעד משפטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים