תוכן שיווקי

חברת זירוקס מובילה בעולם בחדשנות ופטנטים על ידי דירוג ה-Patent Filings

26/01/2012 15:34
כלי חדש. זירוקס

זירוקס ממשיכה להרחיב את תיק הפטנטים העשיר שלה באמצעים מלאי חדשנות המסייעים לפשט, להאיץ וליצור דרכים יעילות יותר לעבודה ברחבי העולם. חברת זירוקס רשמה בשנת 2011  1,030 פטנטים בארה"ב בלבד. בשנה האחרונה רשמה חברת זירוקס 1,030 פטנטים בארה"ב בלבד. בשנת 2011 נוצר גם מיזם משותף של חברת זירוקס ביפן עם חברת פוג'י. מיזם זה יצר 588 פטנטים אשר נרשמו בארה"ב. בחישוב כולל, רשמה קבוצת זירוקס וחברות הבת שלה 1618 פטנטים בארה"ב. דבר זה מציב את זירוקס במקום השמיני ברשימת ה-IFI, סוכנות הפטנטים העולמית.

"באמצעות החדשנות שלנו, אנו מסייעים ללקוחותינו להיות גמישים יותר בסביבה העסקית הקשה של היום. החדשנות מסייעת להקל על דליית המידע בתקופה בה נדרשות  כמויות אדירות של מידע", אמרה סופי ונדרברוק, סמנכ"לית טכנולוגיות ונשיא קבוצת החדשנות של זירוקס. "בין אם זה שיתוף פעולה עם התעשייה או שותפים מהאוניברסיטה. פעילות משותפת של עם הלקוחות שלנו, ניהול פרוייקטים ראשוניים מסוגם בבתי חולים בארה"ב או בכפרים נידחים בהודו – אנחנו מחדשים. זה חלק מהמורשת שלנו ונמצא בראש סדר העדיפויות שלנו לעתיד".

חוקרי החברה מפתחים טכנולוגיות חדשות של מוצרים ושירותים. מספר גדל והולך של פטנטים משקפים את המיקוד של זירוקס לשילוב החדשנות העסקית של החברה. דוגמאות לכך אפשר לראות בפטנטים המסייעים לממשל במערכת תשלומים מקוונת המקלה על מעבר התשלומים לעובדים. פטנט נוסף, שפותח במעבדות זירוקס, הוא מערכת חסכונית וירוקה לחישוב סיבסוד התשלומים המועברים לטובת סיוע לילדים. עד כה, מאז שנת 1930, הגישה חברת זירוקס כמעט 58,000 פטנטים.

אירועים קרובים