תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | ניהול תשתיות, קיימות ושרות לאזרח – שלושה צדדים לאותו מטבע

אילו יכולת לשפר את היעילות בתפעול ואחזקת התשתיות העירוניות, לקצר זמנים בטיפול במפגעים ותקלות, לממש התייעלות אנרגטית, להוביל ולנהל תהליכי קיימות מערכתיים? ● הפתרונות להשגת היעדים ולשיפור השרות לאזרח

26/01/2012 15:41

מאיר גבעון, מנכ"ל ומייסד GIV Solutions

הצורך לשמר את ההשקעה בתשתיות, קיים בכל ארגון, אך ברשויות מוניציפליות הצורך גדול שבעתיים ולא תמיד מקבל את ההכרה הדרושה לכך. התשתית העירונית עתירת השקעות ארוכות טווח כגון מבני חינוך, כבישים, גשרים, פארקים, מתקני תשתית ועוד. התועלת בניהול, תפעול ואחזקת התשתיות באופן אפקטיבי הינו בעל משמעות דרמטית ומשפיע ביותר הן על תפקוד וזמינות התשתיות העירוניות ואורך חייהן והן על ההוצאות בגין התפעול והתחזוקה. האזרח מצפה לשרות הטוב ביותר, הניתן במידה רבה באמצעות אותן תשתיות עירוניות תקינות וזמינות. בנוסף, תפעול התשתיות והציוד העירוני כגון תאורה, מכוני שאיבה ומבני ציבור צורך אנרגיה רבה וכך מייצר נזק כפול לציבור הן בעלות האנרגיה הגבוהה והן בפליטות וזיהום סביבתי. לכן מתן עדיפות בניטור וצמצום צריכה אנרגטית משפרת יחדיו את תפעול הנכס, מפנה משאבים כספיים לשירותים נוספים לאזרח ומשפרת את איכות הסביבה.

בעיריית Greensboro (המנהלת תשתיות כבישים, גשרים, פארקים, צנרת ביוב ועוד) הצליחו לממש מצוינות בשרות לאזרח על ידי שימוש ב-INFOR EAM. הקמת מוקד אחד לטיפול בתשתיות העירוניות (תקלות, תלונות ודרישות שרות שוטפות), עם אינטגרציה מלאה למערכת GIS. שיתוף המידע וניתוב המידע הפך יעיל יותר, שיפר את היעילות התפעולית ויצר חסכון משמעותי בניהול האחזקה. בתאגיד המים של Des Moines המשרת כחצי מליון תושבים צמצמו את עלויות האנרגיה בכ 15% בממוצע בתשתיות המרכזיות ע"י הטמעת מודול הקיימות של INFOR EAM.

GIV מיישמת ומטמיעה בישראל את INFOR EAM, המובילה העולמית בתחום ניהול תשתיות ונכסים בכלל ותשתיות עירוניות בפרט. המערכת מותקנת בכ-1200 רשויות, עיריות ומחוזות בארה"ב. המערכת מסייעת לנהל בנוחות את התפעול והאחזקה ולקבל החלטות מיטביות לכל עובד במערכת, החל מאיש האחזקה בשטח וכלה במנהלים הבכירים.

ניהול ומימוש נושא הקיימות על בסיס INFOR EAM, מוצע על ידי GIV יחד עם מתודולוגיה ניהולית שלמה ומוכחת. היכולת לממש התייעלות אנרגטית מבוסס על Best Practice בינלאומי של חברת INFOR. זיהוי צרכני האנרגיה העיקריים, הצבת יעדים, ניטור בזמן אמת של ביצועי הציוד, פעולות פרואקטיביות ושינוי מדיניות האחזקה בהתאם מאפשר תהליך שימור מתמיד. ניהול הקיימות ב-INFOR EAM מטפל באופן מלא בניטור פליטות ומזהמים, עמידה ברגולציה ומאפשר שמירה על איכות האוויר ואיכות המים לרווחת התושב.

יישום מתקדם של תהליכי ניהול נכסים ותשתיות, ניהול אחזקה וניהול קיימות המשולב בניהול השירות ומוקד השרות לאזרח, דורש ניהול שינוי ניהולי, ארגוני ואנושי. נושא מורכב זה מהווה קושי ברשויות רבות ומרתיע ממימוש פתרונות ותהליכים משופרים. GIV מתמחה בניהול השינוי לארגונים מורכבים, בתחומי ייעוץ ארגוני ופסיכולוגיית הדרכה שתביא להצלחת השינוי הנדרש על כל היבטיו.

GIV מציעה פתרון כולל של הקמת והטמעת מערכת ניהול נכסים ותשתיות עירוניות. כמו כן GIV מציעה שירותים מקצועיים בתחום ייעוץ אסטרטגי, ניתוח מערכות, ניהול השינוי, הטמעה והדרכה, מתודולוגיות ביישום ניהול תשתיות וקיימות. GIV מציינת בימים אלו עשור של פרויקטים רבים מוצלחים בתחום זה וממוצבת כגורם מוביל, המעניק ערך מוסף תוך מימוש פתרונות מתקדמים בתפעול ותחזוקת התשתיות, לשיפור זמינות הציוד לאזרח ושימור ההשקעה לאורך שנים רבות. התייעלות בתהליכי התחזוקה, שיפור פרודוקטיביות הצוות והתייעלות אנרגטית מפנים תקציבים לשירות האזרח. אנו ב-GIV נסייע לך להגיע ליעד זה.

אירועים קרובים