תוכן שיווקי

Imation – ניידות מאובטחת

טום דה-ג'ונג, מנהל הפיתוח העסקי של חטיבת אבטחת הניידות של Imation, אשר מיוצגת בישראל על ידי חברת רם-טק, מספר על חשיבות אבטחת ההתקנים המצויים בידי העובדים הניידים של הארגון ועל מגוון פתרונות החברה לתחום זה

26/01/2012 16:12

מאת בן לביא

חברת רם-טק (רם נ.ש טכונולוגיות), אשר מפיצה ומייצגת בישראל חברות טכנולוגיה בינלאומיות מובילות, קיבלה לפני מספר חודשים את נציגות חברת Imation האמריקנית. לרגל המינוי הגיע לביקור בישראל, טום דה-ג'ונג, מנהל הפיתוח העסקי של חטיבת אבטחת הניידות של אימיישן. לדברי דה-ג'ונג, המגמה של ניידות בעבודה הולכת ומתחזקת, וגם בישראל ההתעניינות בפתרונות ניידות כמו גם באבטחה שלהם היא גבוהה.

דה-ג'ונג מצטט ממחקר של IDC שמעריך כי ברחבי העולם יש למעלה ממיליארד עובדים ניידים אשר עושים שימוש במחשבים ניידים, סמארטפונים, טאבלטים וכונני USB. "ההתקנים הניידים מאפשרים לעובדים לגשת ולאחסן אצלם מידע ארגוני, וגם לקחת אותו איתם מחוץ לכותלי המשרד המאובטח, מה שמאפשר פרודוקטיביות גבוהה לארגון. אולם, בה בעת, היתרונות של הניידות יכולים להפוך לחסרונות עצומים אם המידע בהתקן הנייד מגיע לידיים לא רצויות. יש יותר מידי מנהלים בארגונים שממשיכים לומר לעצמם בארגון שלי זה לא יקרה, כשלבסוף המציאות טופחת על פניהם", אומר דה-ג'ונג ומזהיר, "אם מנהלי ה-IT בארגון לא ינקטו בפעולות מנע להגנת המידע הארגוני, הרי שעובדים ניידים הם בבחינת כרטיס בכיוון אחד לסוף עגום ויקר".

אילו פתרונות מציעה חטיבת אבטחת הניידות באימיישן עבור העובדים הניידים?
מוצרי Imation "אימיישן ממשיכה להרחיב בהתמדה את היצע המוצרים שלה; בשנה שעברה בלבד רכשה אימיישן שלוש חברות אבטחת מידע, ביניהן IronKey ו-MXI Security, לשתיהן נוכחות חזקה בישראל מזה זמן רב. אימיישן מציעה כוננים קשיחים, כונני פלאש והתקני מחשוב ניידים שמאפשרים הגנה גבוהה ביותר על מידע עבור אלו שעובדים מרחוק, כולל פתרונות תוכנה בענן או בארגון לצורך ניהול האבטחה של ההתקנים השונים הקשורים בארגון – באופן זה ניתן לשלוט מרחוק במידע המצוי בהתקן, כולל מחיקה או מניעת גישה למידע. בתחום אבטחת המידע הנמצא בהתקנים ניידים אנו מציעים התקני USB המאפשרים אוטנטיקציה מרובת פקטורים, שכוללים יכולות ביומטריות כמו טביעת אצבע והצפנה AES-256 ביט. הטכנולוגיות שלנו עומדות בדרישות המחמירות ביותר של תעשיות ביטחוניות וממשלות. מגוון התקני ה-USB המוצפנים שלנו מונעים זליגה או גניבה של המידע המועבר אל מחוץ כותלי הארגון. לאימיישן יש אף התקני USB שהופכים בחיבור פשוט כל מחשב נייד לא מאובטח לסביבת דסקטופ מאובטחת, אשר מוצפנת באופן מלא ומספקת סביבת עבודה מוגנת, שאף ניתנת לניהול מרחוק ללא פגיעה בביצועי המחשב".

ספר על ההתרשמות שלך מהשוק הישראלי.
"השוק הישראלי מעניין עבורנו, בין היתר בשל רמת חדירת ה-IT הגבוהה. חברות טכנולוגיות מבוססות וחברות סטרט-אפ רבות בישראל ממוקדות בטכנולוגיות אבטחת מידע ולכן חשוב לנו להיות חלק ממה שקורה פה באמצעות הנציגה שלנו חברת רם-טק".

מי בין הלקוחות שלכם בישראל ואילו נושאים עלו בפגישות שלך עימם?
"הלקוחות של חטיבת אבטחת הניידות של אימיישן הם בעיקר מהמגזר הפיננסי והטכנולוגי; מטבע הדברים אלו מגזרים בהם יש מודעות גבוהה לצורך בהגנה על המידע המנויד. אבל המודעות לצורך באבטחה הולך וגובר, כך שכבר אפשר לראות התעניינות מצד לקוחות ממגזרים שבעבר לא היו מודעים לנושא זה. הפגישות שלי עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים בביקור הנוכחי היו מאוד חשובות – הן מבחינה עסקית והן מבחינת הדרישות שהעלו הלקוחות. דרישות אלה הופכת פעמים רבות באימיישן ליכולות אותן אנו מוסיפים למפות הדרכים של המוצרים שלנו. חטיבת אבטחת הניידות זוכה לעצמאות ניכרת בתוך הגוף הענק שנקרא אימיישן, כך שיש לנו יכולת להגיב במהירות רבה לשינויים בשוק ולדרישות שעולות מן השטח, וזה בהחלט יכולת שמייחדת אותנו ושאנו גאים בה".

אתר רם-טק

אירועים קרובים