תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | חברת PurePeak

29/01/2012 15:11

החברות PurePeak ו-Med-1 השיקו בכנס Kickoff 2012 את שיתוף הפעולה המסקרן ביותר בתחום מערכות מחשוב של ענן פרטי (Private Cloud) בישראל. החברות החלו לפעול במשותף ברבעון הרביעי של 2011 בקרב לקוחות האנטפרייז המובילים בישראל. הפתרון אותו מציעות PurePeak ו-Med-1 הינו פיתרון ייחודי המבוסס על שימוש באתרי ה-Data Center של חברת Med-1. חברת PurePeak מביאה לשת"פ את צוות האינטגרציה שמצטיין בהקמת מערכות מחשוב של ענן פרטי בסביבות דטה סנטר ברחבי העולם.

"בעקבות מחקר שערכנו בקרב הלקוחות הגדולים בישראל ולאור נסיוננו הרב מתברר, כי לקוחות רבים אינם שוקלים כלל להכניס מערכות מחשוב קריטיות לענן ציבורי אלא מעדיפות באופן ניכר את פתרונות הענן הפרטי (Private Cloud). הסיבות העיקריות לכך הן אמינות מוטלת בספק של הענן הציבורי ובעיות אבטחת מידע קשות שעדין אין עליהם מענה", אמר שרון פלג, מנכ"ל PurePeak. פלג הוסיף ואמר, "תחום מחשוב הענן הפרטי בישראל עבר בשנת 2011 את נקודת האל-חזור בכניסה לארגוני האנטרפרייז הישראלים. בשנת 2012 אנו צופים שלמעלה משליש מלקוחות האנטרפרייז  הישראלים יתפעלו באופן שוטף מערכות מחשוב ענן פרטי בעיקר בתחום ה-DR".

בשונה ממרבית פתרונות הענן הפרטי, PurePeak מספקת פתרונות המורכבים ממספר ספקי חומרה ותוכנה המובילים בעולם כדוגמת Cisco ,F5, juniper ,VMware בדגש רב על תחום אבטחת המידע. לחברה יש ניסיון רב בהגנה בתחום הסייבר ולמעשה נחשבת כיום על ידי רבים בתעשייה כחברה עם ניסיון ההגנה הגדול ביותר כנגד התקפות סייבר. לחברה קיימות מערכות הגנה בארבעה פופים ברחבי העולם מערכות הכוללות חומרה ותוכנה ייעודיים להגנה כנגד התקפות DDoS ו-Hacking.

"בישראל בחרנו לחבור לחברת מד-1 ולמקם את הפופים העיקריים שלנו במתקני ה-DATA CENTER של Med-1 בטירת הכרמל ובפתח תקווה, וזאת מכיוון שהן החוות האיכותיות ביותר בישראל הן ברמת השרידות והן ברמת הבטיחות", אמר פלג.

רוני שדה, מנכ"ל חברת Med-1: "חברת Med-1 מציעה שירותי ענן במתקני Data Center ממוגנים מאובטחים ובעלי רמת שרידות מהגבוהות בישראל, העומדים בסטנדרטים ותקנים מחמירים וב-SLA קפדני. במסגרת השותפות עם חברת PurePeak, ספק המתמחה במתן שירותים בעולמות ה-Data Center, הצלחנו לצור את השילוב האולטימטיבי של שירותי ענן פרטי איכותיים המתארחים במתקנים הטובים בישראל".

חברת PurePeak הינה חברת אינטגרציה המובילה בתחומי רשתות התקשורת וה-Data Center, החברה משרתת חברות היי-טק וסטארט-אפ רבות ברחבי העולם. כחברה המובילה בתחומה, PurePeak מעמידה את מיטב המומחים בתחומי התקשורת, המחשוב ואחסון הנתונים. פתרונות החברה מבוססים על ניסיון מוכח של למעלה מ-10 שנים בחזית הטכנלוגיה במגוון רחב מאוד של פרויקטים בחברות הייטק המובילות מסוגן בעולם.

PurePeak מספקת ללקוחותיה פתרונות תקשורת מקצה לקצה הכוללים תכנון יסודי ומעמיק של פרויקטי IT בדגש על שרידות גבוהה, אבטחה אופטימאלית, ודרישות התקשורת האפליקטיביות הייחודיות. יישום התכנון על ידי מהנדסי החברה בשימוש בספקים המובילים בעולם.

לפרטים נוספים: שרון פלג- 0544684004

Med-1 מספקת מגוון פתרונות ושירותים: פתרונות תשתית טכנולוגית לאירוח מערכי מחשוב תפעוליים (Production), אירוח מערכי גיבוי לשעת חירום (DR), עמדות עבודה לצורך המשכיות עסקית (Business Continuity), שרותי מחשוב ענן, שרותי IT מנוהלים, ושרותי ייעוץ, ניהול וליווי פרויקטי מעבר מערכי מחשוב.

אירועים קרובים