אל על הטמיעה טכנולוגיה של CA לניהול בסביבת מיינפריים בהיקף מאות אלפי שקלים

הפלטפורמה החדשה מעניקה למיינפריים של אל על יכולות מודרניות מבוססות ווב ● בנוסף, היא מספקת, בין היתר, יכולות משופרות להפקת דו"חות, טיפול יעיל יותר באירועי z/OS, קביעה גמישה יותר של הגדרות סף לניטור אוטומטי של רמות האיחסון, גילוי מהיר יותר של בעיות וכן אבחון ומתן פיתרון להן

אל על הטמיעה טכנולוגיה של CA לניהול בסביבת מיינפריים. הפרויקט, שהסתיים באחרונה, ארך מעט יותר מחודשיים, כאשר ההטמעה עצמה ארכה כשבועיים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

הכלי שהוטמע הוא CA Mainframe Chorus for DB2 Database Management, לניהול מסד הנתונים במיינפריים. ההטמעה בוצעה על ידי אנשי ה-IT באל על, בשילוב צוות המיינפריים ב-CA ישראל ושני מומחי CA מאירופה שהגיעו במיוחד ארצה.

הפלטפורמה החדשה מעניקה למיינפריים של אל על יכולות מודרניות מבוססות ווב. בנוסף, היא מספקת יכולות משופרות להפקת דו"חות, טיפול יעיל יותר באירועי z/OS, קביעה גמישה יותר של הגדרות סף לניטור אוטומטי של רמות האיחסון, גילוי מהיר יותר של בעיות, אבחון ומתן פיתרון להן, תצוגה גרפית ואינטראקטיבית של הטופולוגיה, ניתוח היסטורי של המגמות והפקת תרשימים השוואתיים לפתרון בעיות.

לדברי אריה ברגר, מנהל מערכות התפעול ואבטחת המידע באל על, "אנחנו חייבים לתמוך בסביבה העסקית ולשמור על התחרותיות. הצורך לעשות יותר עם פחות משאבים דורש מאיתנו לנהל את הגידול בעוצמת העיבוד ולהתמודד עם המורכבות הגוברת של סביבת ה-IT בדרכים אחרות וחדשניות. הכלי שהוטמע יסייע לנו לפשט את הניהול, להגביר את הגמישות ואת התפוקה של מחלקת המיחשוב ולמשוך עובדי מיינפריים חדשים לאל על".

לדברי תמר בן פורת, יועצת בכירה לפתרונות המיינפריים ב-CA ישראל, "CA Mainframe Chorus הינו חלק מיוזמת מיינפריים 2.0 של החברה, שבמסגרתה היא התחייבה ללקוחותיה לחדש את דרך ניהול המיינפריים באמצעות פלטפורמת ניהול מודרנית, קלה להפעלה, עם ממשק גרפי ואטרקטיבי לתחום המיינפריים הוותיק. הפתרון מאפשר הכשרה מהירה ופשוטה של כוח אדם חדש בתחום ולייעול העבודה של כח האדם המיומן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים